Haku
Viitteet 1-10 / 95
Itsensä johtaminen myynnillisessä asiakaspalvelussa : case Rainmaker Customer Experiences Oy
(2021)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajan, Rainmaker Customer Experiences Oy, Turun yksikön työntekijöiden itsensä johtamista ICT-alalla asiakaspalvelun- tai teknisen asiakaspalvelun ...
Opas ja opasvideoita Uudenkaupungin terveyspalveluista
(2021)
Nykyään tietoa on tarjolla paljon eikä sen hakeminen ja löytäminen ole aina helppoa. Myös tiedon saatavuus ja selkeys vaihtelee suuresti. Kun on kyse ihmisten terveydestä ja terveydenhuollon palveluista, on tärkeää saada ...
Asiakasfoorumi Syvälahden perhekeskuksessa
(2020)
Kehittämisprojekti oli osa Turun kaupungin perhekeskustoiminnan kehittämistä. Tilaajana toimi Turun kaupungin ehkäisevä terveydenhuolto. Kehittämisprojekti toteutettiin Syvälahden perhekeskuksessa, joka on Turun ensimmäinen ...
Osallisuuden tukeminen aikuissosiaalityössä viestinnän keinoin
(2020)
Tässä tutkimuksellisessa opinnäytetyössä selvitin Turun hyvinvointialan aikuissosiaalityön yksikön asiakkaiden näkemyksiä siitä, millainen sosiaalityöntekijöiden ja sosiaaliohjaajien viestintä koetaan osallisuutta tukevana ...
Vuorovaikutuksen keinoja elintapaohjauksessa
(2019)
Hoitajan ja asiakkaan välisellä vuorovaikutuksella on suuri merkitys elintapamuutoksen onnistumisen sekä asiakkaan omahoitoon sitoutumisen kannalta. Asiakaslähtöisyys lisää elintapaohjauksen vaikuttavuutta ja tämä vaatii ...
Tutkimusasiakkaan palveluprosessi : moniammatillinen yhteistyö Kehitysvamma-alan tuki- ja osaamiskeskuksessa
(2019)
Sosiaali- ja terveydenhuollon palvelurakenteen uudistus (SOTE) asettaa haasteita säästötavoitteillaan myös kuntoutukselle. Näkökulman tulee olla oikea- aikaisen ja tavoitteellisen kuntoutumisen varmistavan prosessin ...
Value co-creation with a customer via innovation.
(2020)
Arvon muodostuminen asiakkuudessa innovaation keinoin.
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kuinka innovaatioiden hallinta ja siihen liittyvä arvon muodostaminen voidaan valjastaa asiakassuhteiden ja liiketoiminnan ...
Toimitusaika laadun mittarina kuljetusyhtiössä : Schenker Oy:n Varsinais-Suomen paketti- ja kappaletavaraliikenne
(2020)
Laatu on toiminnan tasokkuuden, luotettavuuden ja onnistumisen mittari kaupallisessa toiminnassa. Laatu on todennäköisesti yrityksille tärkein kilpailu-, hinnoittelu- ja markkinointivaltti, jota on mahdollista mitata useilla ...
Tukiasumisen opas : Nuorten Ystävien tukiasumisasiakkaille suunnatun oppaan kehitystyö
(2019)
Kehittämistyön toimeksiantajana toimi Nuorten Ystävät – Avopalvelut Turku ja kehittämistyö toteutettiin vuoden 2019 aikana. Kehittämistyön tarve syntyi ajatuksesta selkeyttää ja yhtenäistää Nuorten Ystävien tukiasumispalvelua. ...
Toiminnan kehittäminen ja asiakasymmärryksen parantaminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Asiakasymmärrys ja asiakaslähtöinen kehittäminen on monelle organisaatiolle ajankohtainen aihe. Organisaatiot kilpailevat entistä enemmän asiakkaan kokemuksilla ja haluavat erityisesti tutkia, miten tyytyväisiä asiakkaat ...