Haku
Viitteet 1-4 / 4
Designing a New Generation Online Community for Telia Finland
(2019)
The goal of this thesis was to create a new and more customer-driven role for the telecommunications operator Telia’s online community. The new role needed to fit the company’s strategy of becoming a new generation telco ...
Tilaus-toimitusprosessin monitorointi : Telia Finland Oyj
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tilaus-toimitusprosessin monitorointi. Monitoroinnilla tarkoitetaan tietyn asian tai prosessin valvontaa ja seurantaa. Monitoroinnin avulla on tarkoitus tunnistaa mahdolliset häiriötilanteet ...
Kokeilukulttuuri työkaluna toimintamallin uudistamisessa
(2019)
Yritysten toimintamalli ja työskentelytavat ovat jatkuvan nopean muutoksen kohde asiakastarpeen ja teknologian muuttuessa. Tämä edellyttää sen, että toimintamallia muutetaan muutosta parhaiten edesauttavalla ja virtaavuutta ...
Ratkaisumyynti asiakaskeskeisessä myyntityössä : case Telia Finland Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on perehtyä ratkaisumyyntiin asiakaskeskeisessä myyntityössä toimeksiantajayrityksen alueella. Työn toimeksiantajana toimii Telia Finland Oyj, joka on Suomessa kasvanut perinteisestä ...