Haku
Viitteet 1-10 / 23
Uskottava worldbuilding scifi elokuvissa : case study iHuman
(2020)
Worldbuilding eli fiktiivisen maailmanrakennus on osa käsikirjoitusprosessia, jota käytetään erityisesti scifi- ja fantasiateoksissa. Worldbuildingin tarkoitus on tukea tarinaa ja esitellä ympäröivää maailmaa, tehden ...
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Projektin johtaminen nonprofit-organisaatiossa : case: Operaatio Paikallispurot
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia tapaustutkimuksen keinoin, millaista on projektin johtaminen nonprofit-organisaatiossa. Esimerkkitapauksena toimii Operaatio Paikallispurot, jossa on tavoitteena kehittää toimiva ...
Efektiivinen kuvakerronta suomalaisessa jalkapallojournalismissa : tiisereiden teko kahdeksanosaiseen jalkapallosarjaan Ruutu -palveluun
(2020)
Tutkin opinnäytetyössäni efektiivistä kuvakerrontaa suomalaisessa jalkapallojournalismissa. Efektiivisellä kuvakerronnalla tarkoitan kuvakerrontaa, joissa on käytetty jotain normaalista videokuvasta poikkeavia elementtejä, ...
Elokuva-alan työt ja työllistyminen median murroksen keskellä
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee elokuvatuotannon kontekstissa tuotanto-osaston keskeisiä rooleja ja vaatimuksia elokuvan tekemisessä. Tehtävien sisältöä avataan ja käsitellään niiden vaatimia kompetensseja ja osaamista. Lisäksi ...
Yhdyskunnan visuaalinen hankeviestintä : kuva kertoo enemmän
(2023)
Hankeviestintä julkisella sektorilla on erittäin tärkeä osa hanketoimintaa kuin myös yhteiskunnan kehittymistä ja sen fyysistä rakentumista. Kuntien viestintä- ja markkinointitoimenpiteet ovat nopeassa tahdissa nousseet ...
Improving internal branding in Tampere University of Applied Sciences – TAMK under the TUNI-brand
(2023)
TAMKin viestintä- ja markkinointiosasto saa viikoittain palautetta ja avunpyyntöjä brändimateriaalien käyttöön ja löydettävyyteen liittyen. Yleinen sävy näissä viesteissä on negatiivinen: brändi-ilmettä ei osata tai haluta ...
Dataraportti yrityksen välillisenä markkinointiviestinnän työkaluna : case Restarant Oy
(2019)
Datan määrän nopea kasvu on saanut yritykset ymmärtämään sen arvon ja merkityksen. Datavarantoja hyödyntämällä voidaan tehdä täysin uutta ja merkittävää liiketoimintaa, mutta se vaatii rohkeutta, kokeilevaa ilmapiiriä ja ...
Biden voitti vaalit, mutta Trump hallitsi verkossa : Yhdysvaltain presidentinvaaliuutisointi MTV Uutisten verkkosivuilla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, miten MTV Uutiset uutisoi Yhdysvaltain vuoden 2020 presidentinvaaleista verkkosivuillaan. Erityisesti huomio kohdistui ehdokkaiden, Joe Bidenin ja Donald Trumpin, väliseen tasapuolisuuteen ...