Haku
Viitteet 1-10 / 23
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock
(2019)
Opinnäytetyössä, Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa: Ruisrock, tutkitaan Ruisrockin markkinointia sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia tapahtuman markkinointia sosiaalisessa mediassa, ...
E-aineistot esille yleisissä kirjastoissa : case: Lukki-kirjastojen E-aineistot esille -hanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa Lukki-kirjastoille toimintasuunnitelma liittyen Epalvelut esille -hankkeeseen, jonka tarkoituksena on lisätä e-palveluiden tunnettuutta ja käyttöä sekä parantaa henkilökunnan ...
Markkinoinnin kehittäminen päivittäistavarakaupassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena on tutkia ja kehittää päivittäistavarakaupan markkinointia. Tarkoituksena on selvittää onko päivittäistavarakaupan kannattavampaa siirtyä sosiaalisen mediaan markkinoinnissaan. Työn avulla ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Uutiskirjeen suunnittelu Medialiiga Oy:lle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantaja on Medialiiga Oy. Työn tavoitteena on suunnitella sähköinen uutiskirje yritykselle. Työn lopputuloksena on teoreettinen pohja uutiskirjeelle, joka toteutetaan tämän työn ...
Brändipodcastien markkinatutkimus
(2023)
Tämä opinnäytetyö tutkii brändipodcastien markkinaa ja työn tavoitteena on löytää syitä sille, miksi brändipodcastien markkina ei kasva. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen Podcastmedia. Löydösten avulla tuotetaan ...
Paikallisten matkailuyritysten ja yhdistysten osallistaminen juhlavuoteen kestävästi : case Kustavi 150 v
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää ja tehdä ehdotuksia kunnan juhlavuoden järjestämistä ja paikallisten matkailuyritysten sekä yhdistysten osallistamista juhlavuoden suunnitteluun ja toimintaan. Juhlavuoden ...
Sosiaalisen median monikanavaisuus B2B- tapahtumien markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on koota esimerkkejä sosiaalisen median markkinoinnin konkreettisista parannuksista B2B- tapahtumien markkinoinnissa. Opinnäytetyössä tarkastellaan sosiaalisen median monikanavaisuutta, sekä ...