Haku
Viitteet 1-10 / 12
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Tiimityön kehittäminen asiantuntijaorganisaatiossa
(2023)
Tutkimuksen tavoitteena oli syventyä tiimin ja tiimityön kehittämiseen sekä tiiminvetäjän rooliin asiantuntijaorganisaatiossa. Tutkimusongelmaksi muotoutui tiimin jäsenten, tiiminvetäjien ja heidän esihenkilöidensä näkemys ...
Yhdyskunnan visuaalinen hankeviestintä : kuva kertoo enemmän
(2023)
Hankeviestintä julkisella sektorilla on erittäin tärkeä osa hanketoimintaa kuin myös yhteiskunnan kehittymistä ja sen fyysistä rakentumista. Kuntien viestintä- ja markkinointitoimenpiteet ovat nopeassa tahdissa nousseet ...
Dataraportti yrityksen välillisenä markkinointiviestinnän työkaluna : case Restarant Oy
(2019)
Datan määrän nopea kasvu on saanut yritykset ymmärtämään sen arvon ja merkityksen. Datavarantoja hyödyntämällä voidaan tehdä täysin uutta ja merkittävää liiketoimintaa, mutta se vaatii rohkeutta, kokeilevaa ilmapiiriä ja ...
Viestinnästä voimaa! : sisäisen viestinnän toimintamallin kehittäminen
(2023)
Tämän kehittämisprojektin tarkoituksena oli kehittää Rikosseuraamuslaitoksen Lounais-Suomen yhdyskuntaseuraamustoimiston työyhteisön sisäistä viestintää. Kehittämisprojektin tavoitteena oli laatia työyhteisön toiveisiin ...
Sisäinen kriisiviestintä yrityksessä : kriisiviestintäsuunnitelma
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen sisäinen viestintä, jossa paneuduttiin tarkemmin kriisiviestintään. Tarkoituksena oli tehdä kriisiviestintää koskeva suunnitelma Suomen Jalometallikierrätys Oy:lle, joka pohjautuu ...
"Minussa asuu häpeä" : häpeä tanssiteoksen inspiraation lähteenä
(2022)
Tämä tutkielma on Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemian tanssinopettajatutkinnon (AMK) opinnäytetyökokonaisuuden kirjallinen osa. Kyseessä on taiteellinen opinnäytetyö, joka koostuu kirjallisen osan lisäksi taideteosta. ...
Aikasidonnaisen median saavutettavuus Omnian viestinnässä
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia digitaalisista palveluista annetun lain taloudellisia vaikutuksia Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omnian viestintään aikasidonnaisen median tuottamisen osalta.
Tutkimus on tehty ...
Henkilöbrändäys ja sosiaalinen media urheilijan työkaluna
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia henkilöbrändäystä, ja konkretisoida tätä prosessia urheilijan tarpeita ja tavoitteita korostaen, havainnollistaa henkilöbrändäyksen eri osa-alueita ja haasteita, sekä analysoida urheilijoiden ...