Haku
Viitteet 1-10 / 234
Social selling B2B palvelumyynnissä : myynnin uudet työkalut
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)
Myynti on murroksessa. Digitalisaatio ja sosiaalinen aikakausi ovat mahdollistaneet täysin uusia tapoja toimia. Yritykset voivat hyödyntää uudenlaisia työkaluja, joilla ostajista (ja myyjistä) saadaan yhä tarkempaa tietoa. ...
Ketterän kehityksen menetelmä projektin johtamisessa projektijohtajan näkökulmasta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)
Tutkimuksen tavoitteena on vastata kysymykseen, miten agile-menetelmä eli ketterän kehityksen menetelmä soveltuu projektin johtamiseen. Tutkimuksessa perehdytään teoreettisella tasolla projektiin, projektin johtamiseen ja ...
Yrittäjyyden oppiminen ammatillisella toisella asteella : yrittäjyyskasvatuksen mallien esittely, analyysi ja kehittämisen lähtökohtia
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Ammatillisten opintojen yrittäjyyden oppimisen kehittämiseksi on Varsinais-Suomen yrittäjyyskasvatuksen strategiaohjelman tavoitteeksi asetettu pedagoginen kehittäminen. Tutkimuksen lähtökohtana on ollut selvittää: Mitä ...
Kohti parempaa tuottoa : tuottojohtaminen ja dynaaminen hinnoittelu ketjuohjatuissa ravintolatoiminnoissa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tuottojohtaminen ja dynaaminen hinnoittelu ovat arkipäivää lentoliikennealalla sekä hotelliliiketoiminnassa, mutta ravintola-alalla niiden hyödyntäminen on vielä alkutekijöissään.
Tämä opinnäytetyö on tehty parityönä ...
Assistenttien työn kehittämisen merkitys : sitouttamisen huomioiminen läpi organisaation
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)
Organisaatioissa on useita erilaisia rooleja. Rooleihin vaikuttavat mm. persoonat, osaamiset ja vuorovaikutustilanteet. Assistentit ovat usein merkittävässä asemassa työyhteisöissä. Organisaatioiden tulisikin kehittää ...
IT-Asiantuntijan selviytyminen Service Deskin työympäristön muutoksissa : työntekijän näkökulma
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä opinnäytetyö kartoittaa tulevaisuustutkimustulosten valossa IT-alan toimintaympäristössä tapahtuvien muutosten vaikutusta yritysstrategiaan, organisaatiorakenteisiin ja -kulttuuriin sekä työntekijään. Tutkimus pohjautuu ...
Varsinais-Suomen matkailuyritysten kehitysnäkymät ja koulutustarpeet
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)
Matkailu on toimialana trendiherkkä ja sen takia asiakkaan tarpeiden ja kulutuskäyttäytymisen muutokset voivat olla kovinkin nopeita. Pysyäkseen kilpailukykyisenä alan yritysten on muuttuvilla markkinoilla reagoitava uusiin ...
International sales force in Agile software company : management and organizational architecture
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
The aim of this research is to collect consistent, systematic and reproducible information and methodology about a connection between Sales and Software development employing Agile principles. The goal of this work is to ...
Sisäinen valvonta ja riskienhallinta järjestön johtamisessa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyö tehtiin Lihastautiliitto ry:n toimeksiantona. Tavoitteena oli sisäisen valvonnan ja riskienhallinnan integrointi Lihastautiliiton päivittäiseen toimintaan. Aihe on tärkeä, koska hyvä maine on järjestöille ...
Leadership challenge : an approach to professional group management in network marketing
(Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
Network marketing is considered an easy access and low risk business opportunity. Today already 100 million people globally are working in the field and field is growing 7% rate annually. Network marketing organisation ...