Haku
Viitteet 1-10 / 59
Asiakkuudenhallinnan kehittäminen Turun kaupungin it-palvelut -palvelukeskuksessa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana ja kohdeorganisaationa oli Turun kaupungin IT-palveluita tarjoava palvelukeskus. Kehittämistyön tavoitteena oli selvittää kohdeorganisaation asiakkuuksienhallinnan nykytila ja sen ...
Tuotteen tai palvelun kokonaisprosessin määrittäminen ja kehittäminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän työn tarkoituksena oli määrittää ja kehittää PLM Group Suomi Oy:n tarjoamien tuotteiden tai palvelutuotteen kokonaisprosessi ja sen aikana tapahtuva tiedonkulku ja dokumentointi. Prosessia ei aiemmin ollut kuvattu ...
Palvelutasoprosessin jalkauttaminen puolustusvoimien johtamisjärjestelmäkeskukseen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli esitellä miten ITIL-prosessin mukainen Palvelutasoprosessi saataisiin sovitettua ja jalkautettua puolustusvoimien tarpeisiin sopivaksi. Palvelutasoprosessi on monen tekijän summa ja tässä ...
Strategia organisaation kehittämisen ohjaajana
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Menestyvä yritys elää strategiansa kautta. Jokainen yritys tarvitsee hyvän, selkeän vision ja onnistuneen strategian, jolla toivottu visio saavutetaan. Jokaisella yrityksellä on myös tarve levittää strategia onnistuneesti ...
Varsinais-Suomen talotekniikan koulutus ja kehitys
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Työn tavoitteena on selvittää Varsinais-Suomen talotekniikka-alan kehityksen keskeisimmät muutokset. Asiaa tutkitaan käyttäjien, alan ammattilaisten ja tekniikan osalta.
Aluksi tässä työssä selvitetään pientaloasukkaiden ...
Tetraverkkojen yhteenliittämisen tarve ja tekniset ratkaisut
(Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on Erillisverkot Oy. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää verkkovierailun mahdollisuus naapurivaltioiden kanssa. VIRVEn eri viranomaiskäyttäjil-tä kartoitettiin verkkovierailuominaisuuden ...
Customer-oriented collaboration in requirements engineering : an approach for business and IT units to successfully agree on customer needs
(Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
This thesis development project has been carried out for a Finnish company called Lindorff Oy. Lindorff Oy is a part of Lindorff Group Ab the European leader in credit management services. The assignment given by the company ...
Material handling in a cleaning company : a Lean Six Sigma approach
(Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
The purpose of this thesis is to provide a general view of two of the most popular quality thinking systems, Lean and Six Sigma, which can be either separated or, as is the case in today's quality work, utilized simultaneously. ...
Kuusisahatavaran laatu liimapuun valmistuksessa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön ensisijaisena tarkoituksena oli kartoittaa ja analysoida yhteistyöyrityksen Late-Rakenteet Oy:n sahatavaratoimittajien eli sahojen toimittaman kuusisahatavaran laatu. Laatua tarkasteltiin kolmesta eri ...
TVT-osaamisen kehittämismalli : Lounais-Suomen koulutuskuntayhtymä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Organisaation voimavarana on osaava henkilöstö, joka vaatii henkilöstöjohtamista liiketoimintastrategian toteutumiseksi. Henkilöstöjohtamisen tulokset oikein valitun henkilöstöpolitiikan seurauksena pitkällä aikavälillä ...