Haku
Viitteet 1-10 / 108
Chat-asiakaspalvelussa tarvittavan opetusmateriaalin laatiminen Salon seudun ammattiopistolle
(2021)
Tämän opinnäyteyön tavoitteena oli laatia opetusmateriaalia chat-asiakaspalvelutyön opetukseen Salon seudun ammattiopistolle. Opetusmateriaalin laatimista varten tutustuttiin kirjallisuuteen ja aiheeseen liittyviin ...
Yritys X Oy:n dokumenttien hallinnan kehittäminen
(2020)
Yritykset tarvitsevat tietoa toimiakseen, ja jotta tarvittava tieto olisi saatavilla oikeaan aikaan ja helposti, on tiedonhallinnan oltava kunnossa. Tietomassojen kasvaessa kansiopohjainen dokumenttien hallinta muuttuu ...
Yhteistyösuhteen kehittäminen ja kumppanuusekosysteemin rakentaminen : X Oy ja X:n uusi järjestelmätoimittaja
(2020)
Yritykset tekevät usein yhteistyötä keskenään, ja osalle yrityksistä yhteistyösuhteet ovat liiketoiminnan kannalta kriittisiä, jolloin myös niiden jatkuva kehittäminen on olennaista. Hyvä esimerkki tiiviistä yhteistyösuhteista ...
Inventoinnin prosessin ja työohjeen päivittäminen
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Yritys X:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää inventointiprosessin nykyinen kuvaus ja inventoinnin työohje. Tulosten perusteella Yritys X voi päivittää inventointiprosessia ja ...
Kannattavuuden ja työntekijätyytyväisyyden parantaminen kokeilukulttuurin avulla
(2021)
Opinnäytetyössäni käsiteltiin liiketoiminnan kehittämistä kokeilevan kehittämisen mallin mukaan ja kuvattiin toteutetun pilottiprojektin lopputuloksia. Jotta tulosten arviointi ei jäisi vain numeraaliselle ja prosessin ...
Uusien työntekijöiden perehdytyksen kehittäminen : case K-Market X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää juuri avatun K-Marketin uusien työntekijöiden perehdytystä. Toisena tavoitteena oli kehittää perehdytysprosessia yhteneväiseksi, kaupan arkeen sopivaksi ja itsenäistä ...
Ostotilausprosessin kehittäminen : case: Yritys X
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritys X:lle, jonka ostotilausprosessi oli kehittämisen ja dokumentoinnin tarpeessa. Tavoitteena oli selvittää ostotilausprosessissa tapahtuvat virheet ja kehittää prosessia ...
Tavastia Koulutus Oy : nykytila ja tulevaisuuden näkymät
(2021)
Työelämän murros on suuri haaste oppilaitoksille. Tulevaisuuden työelämän osaamisvaatimuksiin vastaaminen on mahdotonta ilman laadukasta ennakointityötä. Uudenlaiset toimintatavat oppilaitoksissa tulee ottaa rohkeasti ...
Maahantuontiyrityksen myyntiprosessi : mitä eri vaiheita maahantuontiyrityksen myyntiprosessissa on ja miten niitä voidaan kehittää?
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan erään maahantuontiyrityksen myyntiprosessia. Työn tarkoitus on selvittää mitä eri vaiheita myyntiprosessiin kuuluu ja mitkä asiat niihin vaikuttaa. Teoriaosuus koostuu pääasiassa myynnin ...
Urheiluseuran asiakaskokemuksen kehittäminen : Tanssiurheiluseura Bolero Ry
(2020)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä palvelulta paljon. Myös vaatimukset urheiluseurojen toimintaa ja laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykypäivänä asiakkaat eivät osta puhtaita tuotteita tai palveluita, vaan he ostavat mieluummin ...