Haku
Viitteet 1-7 / 7
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...
Päihdekuntoutujien asiakastyytyväisyys Hervannan AlfaKuntoutuksessa
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli saada tietoa asiakastyytyväisyydestä, palvelun laadusta ja sen kehittämistarpeista AlfaKuntoutuksen asiakkaita haastattelemalla. Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena tutkimuksena ja ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
Yhteistyön kehittäminen : case: Wiima Logistics Oy ja Yritys X
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Wiima Logistics Oy:lle. Työn tavoitteena oli kehittää Wiiman ja Yritys X:n yhteistyötä kannattavammaksi sekä molempia organisaatioita paremmin palvelevammaksi. Tavoite pyrittiin ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen : Lempäälän lapsiperheiden palveluohjaus
(2022)
Lempäälän kunnassa on aloitettu lapsiperheiden palveluohjaus vuoden 2020 alussa. Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millainen asiakaskokemus palveluohjauksen asiakkaille on syntynyt, sekä etsittiin keinoja asiakaskokemuksen ...
Uudenkaupungin rakennusvalvonnan asiakastyytyväisyyskysely
(2021)
Opinnäytetyö on Uudenkaupungin rakennusvalvonnan tilaama asiakastyytyväisyyskysely. Kyselyn tavoitteena oli saada mahdollisimman kattava kuva Uudenkaupungin rakennusvalvonnassa asioineiden henkilöiden asiakastyytyväisyydestä. ...
Kohtaamispaikaksi Plaza! : kauppakeskus Plazan kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten salolaisen kauppakeskus Plazan toimintaa voisi kehittää sekä nuorten aikuisten että yritysten näkökulmasta. Tavoitteena oli myös selvittää, mikä tekisi kauppakeskuksesta ...