Haku
Viitteet 1-4 / 4
Markkinointiviestinnän kehittäminen tuotantoyhtiössä : case - Saut Productions
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten tuotantoyhtiön markkinointiviestintää voidaan kehittää näkyväksi ja selkeäksi. Aihe on ajankohtainen, sillä markkinointiviestinnän sekä brändikehittämisen rooli on yhä ...
Puolueen kuntavaalikampanjoinnin toteuttaminen digitaalisissa kanavissa
(2021)
Vuoden 2021 kuntavaaleissa digitaalisen kampanjoinnin merkitys korostui enemmän kuin koskaan ennen. Tavoittaakseen äänestäjiä mahdollisimman tehokkaasti poikkeuksellisena aikana puolueiden tuli aktiivisesti hyödyntää ...
Digimarkkinointisuunnitelma lajittelusovellus KIELOlle : Case: Circwaste-hanke
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda digitaalinen markkinointisuunnitelma kehitteille olevalle lajittelusovellus KIELOlle. Opinnäytetyö vastaa kysymykseen, miten tavoittaa eri kohderyhmät, sekä miten luoda kiinnostus ...
Miten Korisliigan seurat korvasivat koronapandemian aikana menetetyt lipputulot?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsitetiin sitä, miten kotimaisen koripalloilun pääsarjan, Korisliigan, seurat selvittivät koronapandemian aiheuttamat taloudelliset ongelmat ja tärkeimpänä sitä, miten seurat korvasivat pandemian ...