Haku
Viitteet 1-10 / 21
Tunnettuuden lisääminen Instagram-markkinoinnin keinoin : case: CupOfTherapy Oy
(2020)
Kuluttajien siirtyessä yhä enemmän digitaalisiin kanaviin tulisi myös yrityksen olla läsnä näissä kanavissa. Instagramissa yli 200 miljoonaa käyttäjää käy kerran päivässä vähintään yhdessä yritysprofiilissa. Opinnäytetyön ...
Mahdollisuuksia urheilujoukkueen brändäykseen henkilöbrändäyksen avulla
(2019)
Opinnäytetyössä tutustutaan Turun Palloseuran pelaajien brändäykseen. Aihetta tarkastellaan henkilöbrändien sekä joukkueurheilun näkökulmista.
Teoriaosuus koostuu brändäyksestä eri osa-alueilla. Näitä ovat yritysmaailma, ...
Somevideo markkinoinnin välineenä : case Hylje Wear
(2019)
Tämä opinnäytetyö tutkii sosiaalisen median videota yrityksen markkinoinnin välineenä.
Opinnäytetyössä käsitellään videon teknistä toteutusta käsikirjoituksesta ja kuvauksesta aina julkaisuun ja markkinointiin saakka ...
Brändimarkkinoinnin ilmiöiden ja kanavien hyödyntäminen suomalaisissa urheiluorganisaatioissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia suurten suomalaisten urheiluorganisaatioiden keinoja toteuttaa brändimarkkinointia. Tehtyjen haastattelujen sekä tietoperustan pohjalta luotiin tiivis opas pienille urheiluorgan ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Brändin vahvistamisen keinot Instagramissa : vertailussa kotimaiset kauppakeskukset
(2020)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on vertailla kotimaisten kauppakeskusten Instagram-tileillään käyttämiä brändimielikuvaan vaikuttavia keinoja. Tarkoituksena on myös tuoda esille brändin vahvistamiseen käytettävissä olevia ...
Henkilöbrändäyksen hyödyt kiinteistönvälityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuoda esille henkilöbrändäyksen hyötyjä kiinteistönvälityksessä. Tutkimuksen teoriaosuus käsittelee yleisesti markkinointia, myyntiä ja brändäystä sekä tarkemmin henkilöbrändäystä.
Työhön ...
Yritysbrändin merkitys rekrytointiprosessissa
(2021)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä suunnitellaan ja toteutetaan yritysbrändiä esiintuova rekrytointiprosessi kohdeyritykselle modernin rekrytoinnin teorian pohjalta. Työssä määritellään ensin kohdeyrityksen ...
Luovan alan yrittäjän brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Kehittämishankkeen avulla tutkittiin, millä eri toimenpiteillä luovan alan yrittäjä voi rakentaa omaa brändiään sosiaalisessa mediassa ja digitaalisissa kanavissa.
Brändi- ja sisältöstrategian avulla luotiin tavoitteet, ...
Facebook- ja Instagram-markkinoinnin kehittäminen : case: Kauneushoitola Pikkufiini
(2023)
Opinnäytetyössä laadittiin Kauneushoitola Pikkufiinille ajantasaiset ostajaprofiilit, räätälöity somemarkkinoinnin vuosikello Facebook- ja Instagram -markkinoinnille. Työhön kuului myös yritysesittelyvideon tuottaminen, ...