Haku
Viitteet 1-10 / 50
Konseptoinnin ja käyttäjätiedon merkitys mobiilipalvelun suunnittelussa : case: Kaveri 65 palvelu
(2020)
Opinnäytetyöni tavoite on tuoda esille konseptoinnin ja käyttäjätiedon merkitystä tuotekehityksessä. Esimerkkinä käytän senioreille suunnatun palvelun projektia. Konseptoinnin ja käyttäjätiedon merkityksen ymmärrys on viime ...
Communication challenges and opportunities in global clinical trials : communicating with the language of science
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaiset viestinnän muodot nykyään ja tulevaisuudessa parhaiten tukevat kansainvälistä kliinistä lääketutkimusta, mitkä ovat haasteet ja mahdollisuudet tutkimusten nopeampaan, ...
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...
Henkilöstövuokraus - vain pätkätöitä? : case: Eezy Henkilöstöpalvelut Turku
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Eezy Oyj:lle. Työn tavoitteena on tutkia 18-30- vuotiaiden nuorten mielikuvia henkilöstövuokrauksesta sekä selvittää mielikuvien, imagon ja maineen vaikutusta nuorten halukkuuteen ...
Sisäisen viestinnän kehittäminen hajautetussa energia-alan organisaatiossa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sisäistä viestintää ja sen kehittämistä toimeksiantajayrityksessä. Työn toimeksiantajayritys oli energia-alan konserni, jossa henkilöstö koostuu toimihenkilöistä ja työntekijöistä. Työn ...
Urheiluseuran tunnettuuden lisääminen jäsenten henkilöbrändien avulla : case: Someron Voima ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkkailla Suomen Futsal-liigassa pelaavan Someron Voiman ulkoista viestintää tällä hetkellä ja luoda käyttökelpoisia ideoita tunnettuuden lisäämiseksi, jäsenten henkilöbrändejä ...
Outboundista inboundiin - asiakaslähtöinen viestintä yrityksen etäkanavissa
(2020)
Teknologian kehittyessä viestinnän tavat ovat muuttuneet. Asiakkaille palveluiden saatavuus ja palvelutapahtuman asiakaskokemus ovat nousseet entistäkin tärkeämpään asemaan. Yritykset ovat muuttaneet toimintatapojaan ...
Viestintästrategia lapsiasiavaltuutetun toimistolle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia ulkoiseen viestintään painottuva viestintästrategia lapsiasiavaltuutetun toimistolle. Viestintästrategian tarkoitus on määrittää organisaation viestinnälle sen omat erityispiirteet ...
Maahantuontiyrityksen myyntiprosessi : mitä eri vaiheita maahantuontiyrityksen myyntiprosessissa on ja miten niitä voidaan kehittää?
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan erään maahantuontiyrityksen myyntiprosessia. Työn tarkoitus on selvittää mitä eri vaiheita myyntiprosessiin kuuluu ja mitkä asiat niihin vaikuttaa. Teoriaosuus koostuu pääasiassa myynnin ...
Mahdollisuuksia urheilujoukkueen brändäykseen henkilöbrändäyksen avulla
(2019)
Opinnäytetyössä tutustutaan Turun Palloseuran pelaajien brändäykseen. Aihetta tarkastellaan henkilöbrändien sekä joukkueurheilun näkökulmista.
Teoriaosuus koostuu brändäyksestä eri osa-alueilla. Näitä ovat yritysmaailma, ...