Haku
Viitteet 1-5 / 5
Viestinnän vaikutus W. A. Mozartin suosioon
(2019)
Nykyisen Itävallan Salzburgista lähtöisin oleva Wolfgang Amadeus Mozart on yksi maailman kuuluisimmista säveltäjistä. Hän eli 1700-luvulla, mutta hänen suosionsa on tällä hetkellä kenties vahvempi kuin koskaan. Tässä ...
Mahdollisuuksia urheilujoukkueen brändäykseen henkilöbrändäyksen avulla
(2019)
Opinnäytetyössä tutustutaan Turun Palloseuran pelaajien brändäykseen. Aihetta tarkastellaan henkilöbrändien sekä joukkueurheilun näkökulmista.
Teoriaosuus koostuu brändäyksestä eri osa-alueilla. Näitä ovat yritysmaailma, ...
Somevideo markkinoinnin välineenä : case Hylje Wear
(2019)
Tämä opinnäytetyö tutkii sosiaalisen median videota yrityksen markkinoinnin välineenä.
Opinnäytetyössä käsitellään videon teknistä toteutusta käsikirjoituksesta ja kuvauksesta aina julkaisuun ja markkinointiin saakka ...
Mistä on kaupunkien brändikäsikirjat tehty? : suomalaisten kaupunkien brändikäsikirjat 2020-luvun taitteessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää näkökulmia kaupunkien brändikäsikirjojen kehittämiseen. Opinnäytetyössä pyritään selvittämään kaupunkien brändikäsikirjojen toistuvat teemat ja erottautumiskeinot.
Tutkimuskohteena ...
Henkilöbrändäys ja sosiaalinen media urheilijan työkaluna
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia henkilöbrändäystä, ja konkretisoida tätä prosessia urheilijan tarpeita ja tavoitteita korostaen, havainnollistaa henkilöbrändäyksen eri osa-alueita ja haasteita, sekä analysoida urheilijoiden ...