Haku
Viitteet 1-10 / 20
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Kehitysjärjestöjen Instagram-viestintä : lapsijärjestöjen lapsia sisältävän kuvallisen viestinnän hyödyntäminen Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, minkälaista lapsia sisältävää kuvallista viestintää suomalaiset lapsijärjestöt hyödyntävät Instagramissa. Työn tarkoituksena oli selvittää, millä tavalla ja minkälaisen äänen järjestöt ...
Asiantuntijablogi sisältömarkkinoinnin välineenä
(2020)
Opinnäytetyössä selvitetään, kuinka videopalveluita ja koulutuksia myyvän yrittäjän on mahdollista houkutella potentiaalisia asiakkaita verkkosivuille asiantuntijatietoon nojaavan sisältömarkkinoinnin avulla.
Kyseessä ...
Monikanavainen markkinointi liikkeessä : toimenpide-ehdotukset Sorin Sirkuksen viestintämenetelmien kehittämiseksi
(2020)
Käsittelen opinnäytetyössäni tamperelaisen Sorin Sirkuksen viestintää. Opinnäytetyöni pohjautuu viestinnän työmenetelmien kehittämistyöhön sekä Sorin Sirkuksen asiakkaille ja kohderyhmille suunnatun viestintäkyselyn ...
Mistä on kaupunkien brändikäsikirjat tehty? : suomalaisten kaupunkien brändikäsikirjat 2020-luvun taitteessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää näkökulmia kaupunkien brändikäsikirjojen kehittämiseen. Opinnäytetyössä pyritään selvittämään kaupunkien brändikäsikirjojen toistuvat teemat ja erottautumiskeinot.
Tutkimuskohteena ...
Tanssi visuaalisesti : video ja valokuva Läntisen tanssin aluekeskuksen viestinnän tukena
(2021)
Opinnäytetyössä tutkitaan videon ja valokuvan tarjoamia mahdollisuuksia osana tanssitaiteen organisaation viestintää. Tutkimus tehtiin toimeksiantona Läntiselle tanssin aluekeskukselle ja siinä on toimintatutkimuksellinen ...
Työnantajakuva sosiaalisessa mediassa : mainos-, media- ja viestintätoimistot
(2020)
Opinnäytetyöni noudattaa systemaattista järjestystä. Se alkaa työnantajabrändäyksen kuvaamisella ja sen tarkoitusperien, tärkeyden ja taustojen avaamisella. Seuraavaksi siirrytään brändilähettiläiden synnyttämisen kautta ...