Haku
Viitteet 1-10 / 31
Communication challenges and opportunities in global clinical trials : communicating with the language of science
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaiset viestinnän muodot nykyään ja tulevaisuudessa parhaiten tukevat kansainvälistä kliinistä lääketutkimusta, mitkä ovat haasteet ja mahdollisuudet tutkimusten nopeampaan, ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...
Urheiluseuran tunnettuuden lisääminen jäsenten henkilöbrändien avulla : case: Someron Voima ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkkailla Suomen Futsal-liigassa pelaavan Someron Voiman ulkoista viestintää tällä hetkellä ja luoda käyttökelpoisia ideoita tunnettuuden lisäämiseksi, jäsenten henkilöbrändejä ...
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Kehitysjärjestöjen Instagram-viestintä : lapsijärjestöjen lapsia sisältävän kuvallisen viestinnän hyödyntäminen Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, minkälaista lapsia sisältävää kuvallista viestintää suomalaiset lapsijärjestöt hyödyntävät Instagramissa. Työn tarkoituksena oli selvittää, millä tavalla ja minkälaisen äänen järjestöt ...
Viestintästrategia lapsiasiavaltuutetun toimistolle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia ulkoiseen viestintään painottuva viestintästrategia lapsiasiavaltuutetun toimistolle. Viestintästrategian tarkoitus on määrittää organisaation viestinnälle sen omat erityispiirteet ...
Sosiaalisen median suunnitelma Olé-kustannukselle
(2020)
Tämän opinnäytetyn tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median suunnitelma toimeksiantajayritykselle Olé-kustannukselle. Työn tuoteosana syntyi Olé-kustannukselle sosiaalisen median suunnitelma, jota voidaan käyttää ...
Monikanavainen markkinointi liikkeessä : toimenpide-ehdotukset Sorin Sirkuksen viestintämenetelmien kehittämiseksi
(2020)
Käsittelen opinnäytetyössäni tamperelaisen Sorin Sirkuksen viestintää. Opinnäytetyöni pohjautuu viestinnän työmenetelmien kehittämistyöhön sekä Sorin Sirkuksen asiakkaille ja kohderyhmille suunnatun viestintäkyselyn ...