Haku
Viitteet 1-10 / 38
Yle Kioskin muodonmuutos johtamisen näkökulmasta
(2019)
Opinnäytetyössäni analysoin johtamisen näkökulmasta Yle Kioskin muutosta arki-illan tv-ohjelmasta sosiaalisen median videopalveluksi. Käyn lyhyesti läpi ohjelman vaiheet, mutta päähuomio on siinä, miten muutosta johdettiin ...
Sosiaalinen media B2B-yrityksessä : kotisivuliikenteen ja tunnettuuden kasvattaminen sosiaalisen median avulla: case Top Security Finland Oy
(2019)
Top Security Finland Oy:n tavoitteena oli kasvattaa kävijämääriä kotisivuilla ja parantaa tunnettuutta Varsinais-Suomen, Pirkanmaan ja Uudenmaan alueella. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitkä sosiaalisen ...
Yrityksen digitaalisen brändin uusiminen : case Tilitoimisto Beka Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on yrityksen digitaalinen brändi ja sen uusiminen. Tilitoimistolla oli jo olemassa brändi, mutta brändiä haluttiin uusia ja päivittää nykyaikaisemmiksi. Työn toimeksiantaja oli Tilitoimisto Beka ...
Designing a New Generation Online Community for Telia Finland
(2019)
The goal of this thesis was to create a new and more customer-driven role for the telecommunications operator Telia’s online community. The new role needed to fit the company’s strategy of becoming a new generation telco ...
Mainosfilmi kahden aikakauden välissä : mitä liikkuvaa kuvaa suunnitellessa tulee ottaa huomioon, kun mainosfilmin päämedian painopiste siirtyy lineaarisesta televisiosta sosiaalisen median kanaviin?
(2019)
Opinnäytetyön tavoite on tutkia, miksi lineaariseen televisioon suunniteltu mainos ei useimmiten toimi sellaisenaan sosiaalisessa mediassa ja pyrkiä antamaan käytännönläheistä tietoa toimivampien mainosfilmien suunnittelun ...
"Hyödyn somesta, että pysyn ajan tasalla" : ikääntyvien 35 - 65 -vuotiaiden pitkäaikaistyöttömien sosiaalisen median käytön ja käyttötaitojen kartoitus
(2019)
Sosiaali- ja terveysalalla digitaaliset palvelut ovat nousseet näkyvään rooliin pohdittaessa uusia tapoja tuottaa palveluita tasalaatuisesti asiakkaille. Digipalveluiden käyttö onkin yleistynyt tarjonnan kasvun myötä, mutta ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen tuotantoyhtiössä : case - Saut Productions
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten tuotantoyhtiön markkinointiviestintää voidaan kehittää näkyväksi ja selkeäksi. Aihe on ajankohtainen, sillä markkinointiviestinnän sekä brändikehittämisen rooli on yhä ...
Taiteilijakuvan luominen, syntyminen, suojaaminen : Ruotsin blueskuninkaan Sven Zetterbergin taiteilijuuden merkityksestä, hänen henkilöbrändinsä suojaamisesta ja tallentamisesta
(2019)
Opinnäytetyöni aihe on henkilökohtainen. Sven Zetterberg oli Ruotsissa vahvan ja omalaatuisen blueskulttuurin kruunaamaton kuningas, bluesin perinteeseen syvästi perehtynyt muusikko ja laulaja. Hänen äkillinen menehtymisensä ...
Instagram-draamat ja sosiaalisen median mahdollisuudet teatterissa
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee sosiaalista mediaa esittävissä taiteissa 2010-luvun lopun suomessa. Työ jakautuu kahteen kokonaisuuteen. Ensimmäisessä osiossa keskitytään kahteen Ylen tuottamaan Instagram-sarjaan, jotka ovat ...
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...