"käyttökokemus" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt

    • Asiakastyytyväisyys- ja käyttäjätutkimus turvallisuusalan ohjelmistoyritykselle 

      Halonen, Rosa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee tutkimusta, jonka avulla selvitettiin asiakkaiden käyttökokemuksia verkkopalveluista. Tutkimus toteutettiin toimeksiantona turvallisuusalan ohjelmistoyritykselle. Tutkimuksessa keskityttiin ...
    • Heippa-palvelun konseptin testaaminen 

      Muuronen, Samuel (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee sähköisen Heippa -palvelun konseptitestausta. Heippa on suomalainen kehitteillä oleva yhteisöpalvelu, jonka tarkoitus on yhdistää vapaaehtoiset auttajat ja apua tarvitsevat ...
    • Käytettävyystutkimus : Case: Parasta palvelua-sivusto 

      Kokko, Riina; Ahdan, Sanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön aiheena oli Parasta palvelua -verkkosivuston käytettävyyden kehittäminen ja käytettävyystutkimuksen tekeminen. Työ tehtiin IT-palveluyritys Digialle. Tavoitteena opinnäytetyössämme oli selvittää Parasta ...
    • Käytettävyystutkimus elämän tavoite -sovellukselle 

      Karppinen, Janne (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä käytettävyystestaus Selede Oy:n elämän tavoite -sovellukselle. Tarkoituksena oli käydä läpi kaikki keskeisimmät toiminnot ja löytää vakavimmat käytettävyysongelmat. Opinnäytetyön luonne ...
    • Käyttäjätutkimuksen menetelmien kehittäminen kahden tutkimushankkeen pohjalta 

      Sipiläinen, Petteri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on käyttäjätutkimuksen menetelmien kehittäminen. Käyttäjä-tutkimus on osa käyttäjäkeskeistä tuote- ja palvelukehitystä. Käyttäjäkeskeisen tuote- ja pal-velukehityksen tarkoituksena on tuottaa ...
    • Käyttöliittymien prototyypitystyökalun valinta If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:lle 

      Terrilä, Juha (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Web-palveluiden ja mobiilisovellusten kehityksessä käytettävät ketterät menetelmät asettavat käyttöliittymien käyttökokemuksen suunnittelulle vaatimuksen kyvystä arvioida nopeasti suunnitteluratkaisujen toimivuutta. Tässä ...
    • Verkkopalvelun asiakaskokemuksen määrittely ja toteutuminen 

      Kostiander, Suvi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli määritellä mistä Yritys X:n verkkopalvelun asiakaskokemus koostuu, miten se toteutuu ja miten sitä on mahdollista kehittää. Yritys haluaa panostaa strategiassaan asiakaskokemukseen, joten ...
    • Verkkopalvelun käytettävyyden kehittäminen : Case: Haltia Suomen luontokeskuksen verkkosivut 

      Loikkanen, Lauri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön aiheena oli verkkosivuston käytettävyyden kehittäminen. Tavoitteena työssä oli tutkia ja kehittää Haltia Suomen luontokeskuksen internetsivujen käytettävyyden tasoa etsimällä sivustolta käytettävyysongelmia, ...