Haku
Viitteet 1-10 / 71
Hakijaviestinnän vaikutus työnantajamielikuvaan
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantona oli selvittää, millaista on työnhakijoiden mielestä hyvä hakijaviestintä ja miten hakijaviestintä vaikuttaa työnantajamielikuvaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayrityksen ...
Työnantajabrändin kehittäminen B2B-myyntiorganisaatiossa – Case Suomi Mediaplanet Oy
(2020)
Kilpailu osaajista työntekijämarkkinoilla kasvaa jatkuvasti, ja erityisesti tietyillä aloilla osaajapula on suuri. Menestyäkseen yritysten on kiinnitettävä potentiaalisten työntekijöiden huomio ja sitoutettava heidät ...
Rekrytointi EU:n ulkopuolelta
(2019)
Rekrytointi EU:n ulkopuolelta on monivaiheinen ja aikaa vievä prosessi, joka vaatii toimia työnantajalta sekä tulevalta työntekijältä. Ikääntyvän väestön ja matalan syntyvyyden johdosta Suomi tarvitsee ulkomaista osaavaa ...
Työnantajamielikuvan kehittäminen markkinoinnin keinoin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayritys Kotipizzan ulkoisen työnantajamielikuvan tämänhetkistä tilannetta ja sitä, minkälaisena Kotipizzan ulkoiset sidosryhmät kokivat Kotipizzan työnantajana. ...
Käytännönläheinen rekrytointiopas, Case: Suomen Vahinkovakuutus
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on tehdä käytännönläheinen ja ammattimainen rekrytointiopas Suomen Vahinkovakuutus Oy:lle. Rekrytointiopas auttaa yrityksen rekrytoivaa henkilöä muistamaan ...
Hyvän hakijakokemuksen vahvistaminen Vincitillä: Miten nykyiset työntekijäkokemukset ja aiemmat hakijakokemukset voidaan huomioida RekryLaaSissa?
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Vincitin työntekijä- ja hakijakokemuksia, ja miten näistä saatavaa palautetta voitaisiin hyödyntää kehitteillä olevaan RekryLaaSiin ja yleisesti Vincitin rekrytointiprosesseissa. ...
Kansainvälinen rekrytointimarkkinointi
(2019)
Opinnäytetyön aiheena on kansainvälinen rekrytointimarkkinointi, joka on toteutettu toimeksiantona ravintola-alan yritykseltä, joka haluaa pysyä nimettömänä. Toimeksiannon tavoitteena oli saada prosessimainen toimintatapa ...
Hakijakokemus ja työnantajamielikuva Laurea-ammattikorkeakoulun rekrytointiprosessissa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, minkälaisena Laurea-ammattikorkeakoulun rekrytointiprosessi, hakijakokemus ja työnantajamielikuvaa nähdään. Opinnäytetyön toimeksiantajaorganisaationa toimi Laurea-ammattikorkeakoulun ...
Onnistunut rekrytointi sosiaalisen median avulla – case Adtraction Marketing Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoitus on lisätä tietoisuutta sosiaalisen median hyödyistä osana rekrytointiprosessia sekä toimia käytännönläheisenä ja ammattimaisena oppaana niille, joita kiinnostavat sosiaalisen median mahdollisuudet ...
Virtuaalisten kohtaamisten toimintamallin suunnittelu. Case: Sometaduuniin-hanke
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Sometaduuniin - sosiaalinen media työnhaun ja rekrytoinnin apuna -hankkeeseen ja tavoite oli suunnitella toimintamalli, joka mahdollistaisi virtuaaliset kohtaamiset ura- ja ...