Haku
Viitteet 1-6 / 6
DIAKpeda – kehittämistä, kokeilua ja yhteistä työtä
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2014)
Pedagoginen kehittäminen on jatkuva syklinen ja monikerroksinen prosessi. Tässä julkaisussa on pieni osa niistä pedagogisista kehittämisprosesseista ja innovaatioista, joita Diakonia-ammattikorkeakoulussa on tehty ja jotka ...
Yhteistyötä, kehittämistä ja kokeilua ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnan opetuksessa
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2017)
Osallistavaa oppimista ja kehittämistä
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2016)
Diak Opetus 3 -julkaisussa käsitellään lukuvuoden 2015–2016 aikana tehtyjä pedagogisia toteutuksia. Kirjan erityisenä painopisteenä on työelämää ja oppimista palveleva yhteiskehittäminen. Diak vastaa näin haasteeseen ...
Elettyä ymmärtämässä : omaelämäkerrallinen kirjoittaminen ja teksti reflektiona sosiaalialan ammattikorkeakouluopinnoissaAutobiographical writing and text as reflection in social studies conducted at the Diaconia University of Applied Science
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän tutkimuksen tehtävänä on selvittää, millainen reflektion väline omaelämäkerrallinen kirjoittaminen ja teksti ovat ja miten ne soveltuvat pedagogiseen käyttöön. Aineisto on koottu 3–3,5 vuoden mittaisesta omaelämäkerrallisen ...
DIAKpedalla asiakaslähtöisyyttä, reflektiivisyyttä ja digitaalisuutta
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
DIAKpeda-julkaisu on pedagogiikan ja hyvien käytäntöjen jakamisen foorumi. DIAKpedalla asiakaslähtöisyyttä, reflektiivisyyttä ja digitaalisuutta -kirjassa kuvataan Diakin pedagogista kehittämistä osana ammattikorkeakoulun ...
Eri tavoin kommunikoivien kohtaaminen sosiaali- ja terveysalan työssä
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2020)
SOSIAALI- JA TERVEYSALAN ammattilaiset kohtaavat työssään ihmisiä, joiden kanssa heillä ei ole yhteistä kieltä tai joiden tapa kommunikoida poikkeaa heidän omasta tavastaan. Väestön ikääntyminen ja yhteiskunnan ...