"COVID-19" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut

    • Covid-19 and Instagram: Digital Service Innovation in Top Restaurants 

      Tuomi, Aarni; Tussyadiah, Iis; Ashton, Mark (Springer, 2021)
      Governments across the world have imposed strict rules on social distancing to curb the spread of Covid-19. In particular, restaurants have been impacted by government-mandated lockdowns. This study adopts a mixed methods ...
    • COVID-19 muuttaa myyntiä pysyvästi 

      Kock, Heidi (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2020)
      Kasvokkaiset myyntitapaamiset ovat vähentyneet jo tovin, ja koronakevät on vauhdittanut tätä muutosta valtavasti. Virtuaalimyynnin mahdollisuudet ovat olleet toki tiedossa aiemminkin, mutta ilmeisesti vasta pakollinen ...
    • Huippuruokaa kotona ja kaupassa – esittelyssä ravintolaruuan uudet jakelukanavat 

      Tuominen, Eetu; Puhakainen, Eeva (Mediatalo Keskisuomalainen, 2020)
      Koronaepidemian myötä monen ravintolayrittäjän liiketoiminta käytännössä pysähtyi. Aiemmin kotiinkuljetuspalveluita olivat tarjonneet lähinnä pikaruokaravintolat. Nyt asiakkaita palvellaan monipuolisemmin koko ravintola-alalla ...
    • Korona uudistaa opetusta 

      Heikkinen, Vesa (Mediatalo Keskisuomalainen, 2020)
      Tampereen ammattikorkeakoulun vararehtori Päivi Karttunen aloitti puheensa kiinnostavalla kysymyksellä: – Mitä sellaista osaamista ammattikorkeakouluilla on, jolla se voisi kilpailla Googlea vastaan?
    • KORONAEPIDEMIAN VAIKUTUS SUOMALAISTEN MATKAILUUN : Kansainvälinen kyselytutkimus kuluttajille Suomen maaraportti 

      Moilanen, Teemu; Ohtonen, Petteri; Nurkka, Pasi; Laasonen, Jari-Matti (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2020)
      Koronaepidemia on osunut erityisen rajusti matkailualaan.Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää suomalaisten lomanvietto- ja matkasuunnitelmia, asennoitumista lomailuun sekä lomasuunnittelussa tärkeinä pidettyjä ...
    • Maksutonta apua kriisistä nousuun 

      Mäkelä, Marjaana (Restamark Oy, 2020)
      Haaga-Helian, Laurean ja Metropolian yhteinen SUN – 3AMK -hanke tuo uusmaalaisten yritysten tueksi ammattikorkeakoulujen tarjoamia keinoja kriisistä selviämiseen.
    • Mihin skene menee? Transmoderni Haaga 2025 

      Heikkinen, Vesa (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2020)
      Tavoitteenani on kuvata koronaa edeltäviä ja epidemian aikaansaamia ilmiöitä Suomen markkinoilla, sillä toimialaamme arvioidaan aikaa pandemiaa ennen ja sen keskellä. Esityksen ytimenä ovat kotimaisen mara-alamme keskeiset ...
    • Ravintolat politiikan pelinappulana 

      Heikkinen, Vesa (Mediatalo Keskisuomalainen, 2020)
      Rqavintola-ala on saanut meillä ja maailmalla koronan seurauksena enemmän partlamenttiaikaa ja palstatilaa kuin koskaan aiemmin.
    • SUN - Hiukan aurinkoa marata-alan yrittäjille koronakriisin keskellä 

      Mäkelä, Marjaana (SKO ry, 2020)
      Kevätlukukausi 2020 jää varmasti kaikkien mieleen ajanjaksona, jolloin päivittäiset rutiinit ja sovitut työt muuttuivat kertarysäyksellä. Koronavirus rampautti etenkin omalle työyhteisölleni keskeistä toimialaa eli ...
    • Use numbers not words! Communicating hotels’ cleaning programs for COVID-19 from the brand perspective 

      Jiménez Barreto, Jano; Loureiro, Sandra Maria Correia; Braun, Erik; Sthapit, Erose; Zenker, Sebastian (Elsevier, 2021)
      After hotels in many countries were forced to close in government-imposed lockdowns during the COVID-19 pandemic, there is an inherent need to communicate how they deal with the coronavirus to motivate guests to visit. ...