"yritykset" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut
Viitteet 1-12 / 12
-
Adoption of Digital Collaborative Networking Platforms in Companies: A Study of Twitter Usage in Finland
(Springer Verlag, 2020)Digital collaborative networking platforms have become increasingly important for companies. They are widely used for communication and co-creation with customers, suppliers and other actors in companies’ value chains. ... -
Climate change - a business challenge
HAAGA-HELIA Publication Series. Discussion 9/2008 (HAAGA-HELIA University of Applied Sciences, 2008) -
Collaborative branding
HAAGA-HELIA Publication Series R&D-reports 2 (HAAGA-HELIA University of Applied Sciences, 2008) -
Competence management and human resource development : a theoretical framework for understanding the practices of modern Finnish organisations
HAAGA-HELIA Publication Series. Research 1/2007 (Haaga-Helia University of Applied Sciences, 2007) -
Digital disruption: experiences of Finnish eCommerce companies´ development
(Lappeenrannan teknillinen yliopisto, 2020)The aim of this paper was to contribute to the expansion of the eCommerce (eCom) operations of small and medium sized companies (SMEs) in Finland to global markets. We also wanted to investigate and reflect on our experiences ... -
HAAGA-HELIA Metropolibrändi II - näkökulmia aluebrändin kehittämiseen Helsingin metropolialueella
HAAGA-HELIAn julkaisut. Kehittämisraportit ja tutkimukset 2014 (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014) -
Jatkuva oppiminen oppilaitosten ulkopuolella – yhteisiä tulkintoja ja merkityksiä rakentamassa
(Opetus-, kasvatus- ja koulutusalojen säätiö – OKKA-säätiö sr, 2021)Tarkastelemme tässä tutkimuksessa jatkuvaa oppimista oppimisen kokonaismallin ja elinikäisen oppimisen sukupolvien kautta. Tutkimme, miten jatkuva oppiminen ymmärretään ja miten sen nähdään toteutuvan oppilaitoskontekstin ... -
Rohkeasti kasvuun - Näkökulmia yrityksen kasvuun ja kehittymiseen
HAAGA-HELIAn julkaisusarja. Puheenvuoroja 1/2008 (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2008) -
SUN - Hiukan aurinkoa marata-alan yrittäjille koronakriisin keskellä
(SKO ry, 2020)Kevätlukukausi 2020 jää varmasti kaikkien mieleen ajanjaksona, jolloin päivittäiset rutiinit ja sovitut työt muuttuivat kertarysäyksellä. Koronavirus rampautti etenkin omalle työyhteisölleni keskeistä toimialaa eli ... -
Vientikoulutuksella suomalaisia elintarvikkeita maailmalle.
(Ammattikorkeakoulujen rehtorineuvosto Arene ry, 2021)Vientikoulutuksella suomalaisia elintarvikkeita maailmalle Suomen elintarvikevienti tarvitsee osaajia. Elintarvikkeiden viennin arvo Suomessa on ollut suhteellisen pieni verrattuna toimialan liikevaihtoon. Tavoitteena onkin ... -
Why did electronic B2B marketplaces fail?
HAAGA-HELIA Publication Series. Discussion 6/2010 (HAAGA-HELIA University of Applied Sciences, 2010) -
Yhdessä tekemällä : 11 tapaa linkittää T&K ja oppiminen
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)