Haku
Viitteet 1-10 / 15
Liikunnanohjaustyötä tekevien työhyvinvointia vahvistavat tekijät itsemääräämisteorian viitekehyksessä
(Liikuntatieteellinen seura, 2024)
Student Teachers’ Video-Assisted Collaborative Reflections of Socio-Emotional Experiences During Teaching Practicum
(Frontiers Media SA, 2022)
This study explores video as a tool for student teachers in reflecting upon their own teaching practice. The particular interest is in exploring, what kind of socio-emotional experiences did the student teachers describe ...
Kestävä tulevaisuus työelämässä olevien ammatillisten opettajaopiskelijoiden näkökulmasta
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2022)
Tutkimuksessa tarkastellaan oppilaitosten ulkopuolella toimivien ammatillisten opettajaopiskelijoiden näkemyksiä kestävästä tulevaisuudesta. Aineisto kerättiin kevään 2021 aikana haastattelemalla ammatillisten opettajako ...
Video-based collaborative learning: evidence for a pedagogical model
(European Association for Practitioner Research, 2022)
The educational potential of video is a long-lasting, multi-faceted topic, and the affordances of technological advancement have recently revitalized this discussion. However, teachers are still far from competently ...
The university-industry collaboration in the video-supported learning
(European Association for Practitioner Research, 2022)
In the video-supported collaborative learning a joint pedagogical vision of educators and education technology companies could provide clear alignment for product development and usage benefiting various fields of ...
The transformation of learning: From learning organizations to a landscape of ecosystems
(Sage publications, 2022)
Physiotherapists’ experiences of direct access for clients with musculoskeletal pain and dysfunction : a qualitative study
(2019)
Aims: The aim of this study was to qualitatively analyse physiotherapists’ experiences and perspectives for delivering services directly, without prescription or referral, for clients with musculoskeletal pain or dysfunction. ...
Video-supported collaborative learning: insights in the state of the art in everyday educational practice within the visual-project experiments
(European Association for Practitioner Research, 2020)
Most teachers do not use video tools in a way that contributes to developing conceptual thinking and problem solving skills as relevant work-life competences of the knowledge worker. Europe-wide, there is a need for ...
Improving working life leadership with video reflections –managing yz-generations
(European Association for Practitioner Research, 2020)
Liikuntapalveluiden käyttäjälähtöinen kehittäminen – tapaustutkimuksena pienten lasten äidit
(Liikuntatieteellinen seura, 2019)
Tutkimus tarkastelee käyttäjälähtöisen palveluinnovaatioprosessin hyödyntämistä liikuntapalveluiden kehittämisessä. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaista tietoa käyttäjälähtöinen palveluinnovaatioprosessin ...