Haku
Viitteet 1-5 / 5
Miten päiväkotien tulisi johtaa turvallisuuttaan?
(Turvallisuuden ja Riskienhallinnan Tietopalvelu, 2019)
Turvallisuuden muutosjohtaminen
(Turvallisuuden ja Riskienhallinnan Tietopalvelu, 2019)
Oppilaat mukaan teknisen työn luokan riskien tunnistamiseen
(Teknisten aineiden opettajat, 2020)
Jokaisen kouluyhteisön jäsenen osallistuminen turvallisuuden parantamiseen on yksi keskeisistä riskiperusteisen turvallisuusjohtamisen tavotteista. Oppilaita osallistava turvallisuusjohtaminen opetuksessa on oiva keino ...
Ohjekortti lähisuhdeväkivallan uhrien ja tekijöiden tukipalveluista kenttäpartioiden käyttöön
(Suomen poliisijärjestöjen liitto, 2020)
On tärkeää, että lähisuhdeväkivallan uhri saa oikea-aikaista ja oikein kohdennettua apua varhaisessa vaiheessa. Tällä hetkellä poliisilla ei kuitenkaan ole virallista velvoitetta tai vakiintunutta käytäntöä lähisuhdeväkivallan ...
Kemikaaliturvallisuus käsityön opettajan näkökulmasta
(Teknisten aineiden opettajat, 2019)
Lähtökohta turvalliselle kemikaalien käytölle käsityön opetuksessa on se, että opettaja tietää, mitä kemikaaleja luokassa käytetään, miten niitä säilytetään, käytetään, kuljetetaan ja hävitetään turvallisesti sekä mitä ...