Haku
Viitteet 1-4 / 4
Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa I - Uusia näkökulmia markkinoinnin perinteisiin kilpailukeinoihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
Myynti on ostopäätöksen aikaansaamista. Siksi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa on keskeistä huomioida se, miten teemme päätöksiä. Lisääntyvä tutkimustieto päätöksentekoon liittyvistä ilmiöistä, yhdessä sen soveltamiseen ...
Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa II: Analyysiä käytännön kokemuksista
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Päätöksenteko on keskeisessä roolissa myynnissä ja markkinoinnissa. Tutkittu tieto ihmisen päätöksenteosta ja siihen perustuva ymmärrys tuo uudenlaista syvyyttä myynnin ja markkinoinnin tarkasteluun. Tämä julkaisu kuvaa, ...
Valintamuotoilu I: Päätöksenteon ilmiöiden näkökulmaa kansalaisten terveysturvallisuuden edistämiseen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Ihmisten arkipäivän valinnat ja toimintamallit ovat merkittävä tekijä terveysturvallisuuden näkökulmasta pandemiatilanteessa. Tässä julkaisussa sovellamme tutkittua tietoa ihmisen päätöksenteosta ja valintakäyttäytymisestä ...
Päätöksenteon ilmiöt etätyön johtamisessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2023)
Koronapandemia muutti merkittävästi työnteon tapoja ja käytänteitä lyhyessä aikaikkunassa. Tässä julkaisussa yhdistämme käyttäytymistaloustieteen ja laajemmin käyttäytymistieteiden ymmärrystä ihmisen päätöksenteosta ja ...