Haku
Viitteet 1-2 / 2
Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa I - Uusia näkökulmia markkinoinnin perinteisiin kilpailukeinoihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
Myynti on ostopäätöksen aikaansaamista. Siksi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa on keskeistä huomioida se, miten teemme päätöksiä. Lisääntyvä tutkimustieto päätöksentekoon liittyvistä ilmiöistä, yhdessä sen soveltamiseen ...
Päätöksenteon ilmiöt etätyön johtamisessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2023)
Koronapandemia muutti merkittävästi työnteon tapoja ja käytänteitä lyhyessä aikaikkunassa. Tässä julkaisussa yhdistämme käyttäytymistaloustieteen ja laajemmin käyttäytymistieteiden ymmärrystä ihmisen päätöksenteosta ja ...