Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sairaanhoitajaopiskelijan ydinosaamisen varmistaminen luo perustan tehohoitotyön osaamiselle
(Suomen Tehohoitoyhdistys, 2021)
Sairaanhoitajakoulutuksen arviointia kehitettiin vuosien 2018–2020 aikana Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittamassa Yleissairaanhoitajan (180 op) ammatillisen perusosaamisen arvioinnin kehittäminen (yleSHarviointi) ...
Pohdintoja Laurean pedagogisen toimintamallin kehityksestä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2023)
Artikkelissa tarkastellaan Laurean kehittämispohjaisen oppimisen mallin (Learning by Developing, LbD) kehityskaarta kirjoittajien omien kokemusten kautta. LbD-mallin mukaisessa opetuksessa opiskelijat toteuttavat osana ...
Sairaanhoitajaopiskelijoilla myönteisiä kokemuksia näyttökokeista perioperatiivisen hoitotyön osaamisen arvioinnissa
(FORNA, 2021)
Sairaanhoitajien osaaminen on keskeistä laadukkaan perioperatiivisen hoidon toteutumisessa. Riittävän osaamisen varmistamiseksi sairaanhoitajakoulutusta säädellään EU-direktiivillä 213/55 ja kansallisilla säädöksillä. ...
TKI-hankkeiden tuloksia toivotaan nykyistä paremmin jakoon
(Ammattikorkeakoulujen rehtorineuvosto, 2020)
Avoimen TKI-toiminnan käytäntöjä ja asenteita TKI-toimintaa kohtaan selvitettiin OKM:n rahoittamassa ”Ammattikorkeakoulujen avoin TKI, oppiminen ja innovaatioekosysteemi”-hankkeessa marras–joulukuussa 2018. Kysely oli ...