Haku
Viitteet 1-4 / 4
Miten päiväkotien tulisi johtaa turvallisuuttaan?
(Turvallisuuden ja Riskienhallinnan Tietopalvelu, 2019)
Kemikaaliturvallisuus käsityön opettajan näkökulmasta
(Teknisten aineiden opettajat, 2019)
Lähtökohta turvalliselle kemikaalien käytölle käsityön opetuksessa on se, että opettaja tietää, mitä kemikaaleja luokassa käytetään, miten niitä säilytetään, käytetään, kuljetetaan ja hävitetään turvallisesti sekä mitä ...
Kohti avointa, ennakoivaa ja positiivista turvallisuusviestintää päiväkodeissa ja kouluissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Elämme ajassa, jossa koko viestintäympäristömme käy läpi suurta muutosta. Emme voi enää hallita kaikkea päiväkotia ja koulua koskevaa viestintää, sillä henkilökohtainen joukkoviestintä yleistyy ja viesti leviää nopeasti. ...
Oppilaat mukaan teknisen työn luokan riskien tunnistamiseen
(Teknisten aineiden opettajat, 2020)
Jokaisen kouluyhteisön jäsenen osallistuminen turvallisuuden parantamiseen on yksi keskeisistä riskiperusteisen turvallisuusjohtamisen tavotteista. Oppilaita osallistava turvallisuusjohtaminen opetuksessa on oiva keino ...