Haku
Viitteet 1-3 / 3
Marknadsföring av hiphopalbum på sociala medier: en fallstudie av två album
(2019)
Marknadsföring av hip-hop album ser mycket annorlunda än förut tack vare att internet och sociala medier har tagit över marknadsföringen. Trafiken på internet är massiv och försvårar synligheten för artister. Syftet med ...
En kvalitativ studie om automatiserade nyhetsbrev – Case företagen Zalando, ShopAlike.fi och Lands´ End
(2019)
Detta examensarbete handlar om automatiserade nyhetsbrev från case-företagen Zalando, ShopAlike.fi och Lands´ End. Syftet med arbetet var att undersöka om nyhetsbreven från Zalando, ShopAlike.fi och Lands´ End var ...
Möjligheter och risker med realtidsmarknadsföring
(2019)
Detta arbete behandlar de möjligheter och potentiella risker som uppstår då företag använder sig av realtidsmarknadsföring som e del av sin marknadsföringsstrategi samt analyserar reaktioner och tankar kring realtidsmarknadsföring ...