Haku
Viitteet 1-10 / 84
Marketing plan for Pharmacare product line in the Moscow region Case Oriola-KD
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
The thesis was commissioned by Oriola-KD. It deals with a marketing plan for a product line called Pharmacare. The product line will be launched in 2012 in the Moscow region in the Russian Federation. The purpose of this ...
Human Resource Management and Organizational Achievement : Case Study of the Lagos State Education District 3
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
The study evaluates the effect of human resource management practices on organizational achievement in schools and teaching profession in Education District III in Lagos State, Nigeria. A total of 100 teachers and non-teachers ...
Kostnadskontroll i en lunchrestaurangkedja : Case studie Food Ab
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
Food Ab är ett fiktivt namn för ett verkligt företag. Namnet på det undersökta företaget, dess anställda, dess restauranger och nämnda samarbetspartners har ändrats för att skydda företagets identitet.
Food Ab är ett ...
Marketing plan : Case: Medius Oy
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
Tämä opinnäytetyö tehtiin hammaslääkäriklinikan Medius Oy toimeksiannosta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma Medius Oy:lle. Yritys on erittäin tunnettu ja arvostettu yhteisössä ja opinnäytetyön ...
Kostlogistiken på HeSS/FiSSc storläger
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
Detta examensarbete är en undersökning på hur Helsingfors Svenska Scouter/Finlands Svenska Scouter planerar och organiserar sina storläger. Arbetet är begränsat till kost-logistiken av storlägren och syftet med arbetet är ...
Business to business buying behaviour : An analysis and sales strategy for Aalund Customer Dialogue
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
Aalund is a Nordic market research institute that is interested in finding out more about industrial buying behaviour especially in relation to its new analyses product, Customer Dialogue. This online management tool is ...
Changes in consumer behaviour and their effect on the luxury accessory business.
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
This research was designed to find out whether changes in consumer behaviour in recent years have had an effect on the sales of luxury branded accessories. This research is significant to luxury brands and in particular ...
Onoterade aktiebolags generationsväxling med tyngdpunkt på beskattning
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
I detta arbete kartläggs olika slag att utföra ett onoterat aktiebolags generationsväxling. Tyngdpunkten läggs på beskattningen, fastän ofta andra faktorer bidrar i en högre grad till hur företagets generationsväxling sker. ...
Public relations' role in building strong brands : Case: Minna, Hanna Sarén & Minna Parikka
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
This thesis work is about public relations’ role in building strong brands. The aim of this thesis is to explore the meaning of public relations as a marketing tool when building a brand and to find out how well Finnish ...
Web Usability med fokus på Eyetracking
(Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola, 2012)
Telkommunikationsbranschens stora framsteg förändrar människors levnadsvanor runt om i världen nästan konstant. Allt fler människor använder internet dagligen och bland företagen ökar antalet webbsidor. Det görs i dagens ...