Haku
Viitteet 1-10 / 799
Esipuhe
(Turun ammattikorkeakoulu, 2020)
Pidät kädessäsi PELIMO-pelin opettajan opasta. Oppaan tarkoituksena on tuoda työvälineitä 4–6-luokkalaisten koululaisten opettajille kulttuurisen moninaisuuden teemojen käsittelyyn opetuksessa. Välineinä toimivat hankkeessa ...
Kulttuurisen moninaisuuden kohtaaminen koulussa : käsitteitä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2020)
Kulttuurisen moninaisuuden käsittely luokassa vaatii opettajalta niin herkkyyttä huomioida oppilaiden taustat aiheen käsittelyssä kuin tietoa tästä laajasta aiheesta. Myös opettajan omia arvoja on hyvä pohtia suhteessa ...
Asiakaspalvelua puhelimessa : puhelinneuvontaosaamisen kehittäminen speed dating -simulaatiolla
(Suomen poliklinikkasairaanhoitajat ry, 2020)
Hoitotyöntekijöiden toteuttama puhelinneuvonta on lisääntynyt nopeasti viimeisen vuosikymmenen aikana (1).
Vaikuttavan, asiakaslähtoisen ja onnistuneen puhelinneuvonnan toteutumiseksi onkin olennaista kiinnittää huomiota ...
Asiakaspalvelu terveydenhuollon chatissä: simulaatiolla osaamista
(Suomen poliklinikkasairaanhoitajat ry, 2020)
Terveydenhuollossa teknologian ja etäpalveluiden määrä on lisääntynyt merkittävästi ja asiakkailta odotetaan aktiivisempaa osallistumista hoitoonsa. Tärkein sosiaalinen muutos terveydenhuollon asiakkaiden piirissä on ...
Pelimo-peli ja harjoitteet opetuksessa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2020)
Pelin ja sen oheismateriaalin tavoitteena on toteuttaa kulttuurisen moninaisuuden opetusta kokemuksellisen, yhteistoiminnallisen ja tutkivan oppimisen malleja sekä leikillisyyttä yhdistellen (ks. esim. Compasito 2012; ...
PELIMO-hanke
(Turun ammattikorkeakoulu, 2020)
PELIMO-hanketta rahoitettiin Opetushallituksen hallinnoimalla valtion erityisavustuksella. Rahoitus keskittyi kulttuuriseen moninaisuuteen liittyvän osaamisen kehittämiseen perusopetuksessa. PELIMO-hankkeessa koulujen ...
Muusikoiden työ on kansainvälistä myös Suomessa : ja sen pitää näkyä koulutuksessa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2020)
Turun ammattikorkeakoulu esittää Opetus- ja kulttuuriministeriölle englanninkielisen muusikkokoulutuksen aloittamista Taideakatemiassa. Tämä johtuu ammattikorkeakoulujen muusikkokoulutuksen vähenemisestä viime vuosina sekä ...
Verkkokurssi, oppiminen 3.0 ja eteenpäin : digisti yhdessä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2019)
OKM:n tuella toteutetussa Digisti yhdessä -hankkeessa (2017–2019) rakennettiin ja kehitettiin ammattiorkeakoulujen yhteisiä musiikin, tanssin ja esittävän taiteen digitaalisia oppimiskokonaisuuksia. Hankkeessa muodostettiin ...
Näin HR-palvelut voi tukea työhyvinvointia digiajassa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2020)
Painavat mapit päivittyvät verkkolevyihin ja pilvipalveluihin, kun tietotyöläisen työkalut vaihtuvat sähköisiin. Online-ympäristö mahdollistaa aiempaa tehokkaammin joustavuuden ja työn tekemisen ajasta ja paikasta riippumatta. ...
Oppiminen innostaa tehohoitotyön opinnoissa, COVID-19-pandemiasta huolimatta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2020)
Tehohoitotyön opiskelu kuuluu Turun ammattikorkeakoulussa joko pakollisiin tai vaihtoehtoisiin opintoihin terveysalalla osaamisalan mukaan. COVID-19-pandemia nosti alan tärkeyden esiin. Pandemia aiheutti myös sen, että ...