Haku
Viitteet 1-10 / 325
Henkilöstön hyvinvoinnin lisääminen henkilöstötapahtumien kautta
(2019)
Tämän opinnäytetyön aihe on yhden maailman suurimman metsäkoneita valmistavan yrityksen henkilöstötapahtumat. Työn tavoitteena on selvittää, kuinka Ponssen henkilökunta viettää vapaa-aikaansa ja vastaako työnantajan tarjoamat ...
Verkostojohtamisesta vaikuttavuutta, Verkostojen merkitys kulttuurin kehittämistyössä Etelä-Pohjanmaan liitossa
(2019)
Tämä tutkimus tarkastelee Etelä-Pohjanmaalla kulttuurin kehittämistyössä toteutettua verkostomaista toimintatapaa sekä sen vaikutuksia osana maakunnallista kulttuuristrategiatyötä. Opinnäytetyö on toteutettu osana ...
Esittelyvideo vapaaehtoistoiminnasta : Case: Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirat
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää videotuotannon ja kirjallisen osuuden. Videotuotannossa toteutettiin Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirille esittelyvideot
heidän vapaatoiminnastaan. Esittelyvideoilla käy ilmi, ...
Kulttuurituottajaopiskelijan ammatillinen odotushorisontti tulevaisuuden työkentästä ja opintojen vaikutus odotuksiin
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen on kulttuurituotannon opiskelijan ammatillinen odotushorisontti tähänastisten opintojen perusteella ja ovatko opinnot siihen, kuinka vaikuttaneet. Opinnäytetyön kyselyn ...
Original Sokos Hotel Lakeus: Videomainokset ja niiden tuottaminen sosiaaliseen mediaan
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää videotuotannon sekä kirjallisen osuuden. Videotuotanto koostuu kolmesta sosiaalisen median markkinointiin tarkoitetusta videosta, jotka tuotettiin Original Sokos Hotel Lakeuden palveluista. Videot ...
Kansallispukuvuokraamon palveluiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Tämän kehityshanke opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää opinnäytetyön toimeksiantajan, Etelä-Pohjanmaan Nuorisoseuran kansallispukuvuokraamon Flammu&Helan palveluita palvelumuotoilun ja asiakaskyselytutkimusten avulla. ...
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Brändin vahvistaminen visuaalisen identiteetin keinoin: Paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriita Etelä-Pohjanmaalla
(2021)
Opinnäytetyössä luotiin visuaalinen identiteetti vahvistamaan aloittelevan tapahtumatuotannon yrityksen brändiä. Opinnäytetyössä pohditiin paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriitaa sekä niiden tuomia hyötyjä ja haittoja ...
Harrastuksesta ammatiksi – Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa : Sisältöstrategia hyvinvointitilille
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli luoda sisältöstrategia Instagram sovellukseen vaikuttajatilille @johannavistbacka. Sisältöstrategia on asiakaslähtöinen pitkäaikaissisältösuunnitelma. Tutkimusongelmana toimi vaikuttajatilin ...
Seinäjoen keskustori tapahtuma-alustana : Infograafinen torikartta Seinäjoen keskustorin tapahtuma-alustalle
(2021)
Infografiikan avulla pyritään esittämään tietoa helposti sisäistettävästi ja saavutettavasti. Tavoitteena on helpottaa informaation saatavuutta. Infografiikkaa esiintyy liikennemerkeistä ja kartoista aina kauppakeskuksien ...