Haku
Viitteet 1-10 / 16
Lasten sarjakuvakokoelma ja sen kehittäminen neljässä kirjastossa: Lapuan kaupunginkirjaston pääkirjastossa, Savonlinnan pääkirjasto Joelissa, Kempeleen pääkirjastossa ja Myyrmäen kirjastossa
(2019)
Tämän opinnäytteen tavoitteena oli selvittää, millaiset lasten sarjakuvakokoelmat olivat neljässä tutkimuskohteena olevissa kirjastoissa eli Lapuan kaupunginkir-jaston pääkirjastossa, Savonlinnan pääkirjasto Joelissa, ...
”Kaikkea ei kehtaa kysyä ääneen” : Seksuaalivähemmistöjen tiedonhankinta
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia seksuaalivähemmistöjen omaan identiteettiinsä liittyvää tiedonhankintaa. Tarkoituksena oli selvittää, mitkä lähteet seksuaalivähemmistöt kokevat luotettaviksi, mitä esteitä ...
Toiminnan kehittäminen digitaalisten taloushallintoratkaisujen avulla: Tilitoimisto X Oy
(2020)
Tilitoimistoala on digitalisoitunut vahvasti viimeisten vuosien aikana. Muutoksen vuoksi alan toimijat kokevat voimakasta muutospainetta. Alan kilpailu on lisääntynyt, joten tilitoimistojen on kehitettävä ja tehostettava ...
Elämysruokailun suunnittelu ja toteutus: elämyskävelyreitti Green Care -heppahanke
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Etelä-Pohjanmaan hevosalan yritysten kuluttajalähtöisten palvelujen tarjontaa suunnittelemalla uusi, hyvinvointiin ja elämysruokailuun liittyvä palvelukonsepti. ...
Ihmeelliset vuodet- ryhmänhallintamenetelmän käyttöönotto Etelä-Pohjanmaalla: Varhaiskasvatuksen työntekijöiden kokemuksia
(2020)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää, miten Ihmeelliset vuodet ryhmänhallintamenetelmän käyttöönotto on sujunut Etelä-Pohjanmaalla ja miten koulutuksen käyneet työntekijät kokivat menetelmän käyttöönottamisen. Ihmeelliset ...
Kahvilan asiakaskokemus ja -uskollisuus
(2019)
Asiakaskokemus kuvastaa asiakkaan odotusten täyttymistä ja jopa ylittymistä. Tyytyväinen asiakas suosittelee helpommin ostamaansa tuotetta tai palvelua ja ostaa todennäköisemmin samaa tuotetta tai palvelua uudestaan. ...
Fundamentals of neuromarketing: an interdisciplinary field that changes how marketers understand consumers
(2021)
Neuromarketing or consumer neuroscience has recently emerged as a supplement to existing marketing methods, thanks to the more widely available and advanced technologies that help probe consumers’ brains, such as neuroimaging ...
Kuvapuhelimen sisällöntuotannon ja ryhmätoimintojen kehittäminen Seinäjoen kaupungin kotihoidolle
(2021)
Seinäjoen kaupunki käyttää VideoVisit palveluntarjoajan ohjelmistoa kotihoidon etäkäyntien toteuttamiseen videovälitteisesti. Kaupungilla on ollut palvelu käytössä vuodesta 2016 asti. Nyt tavoitteena oli aloittaa kuvapuhelimilla ...
Kerrostalon runkovaiheen työsuunnitelmat ja laatu
(2022)
Opinnäytetyön tilaajana toimi T2H Vantaa Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa kerrostalon runkovaiheen rakentamista ja tehdä työnjohdolle aputyökalu työsuunnittelua ja toteutusta varten. Opinnäytetyössä käsitellään ...
Lapsen ääni ja osallisuus varhaiskasvatuksessa : Valokuvaus-menetelmä lapsen osallisuuden mahdollistajana
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää lasten ottamien valokuvien mahdollisuuksia osallisuuden mahdollistajana. Opinnäytetyössä tuodaan esille, miten lapset valokuvaavat ja millaiseen oppimisympäristöön ne liittyvät. ...