- Selaus nimekkeen mukaan Karelia-ammattikorkeakoulu
Viitteet 364-383 / 7438
-
Asiakkaan motivoiminen vuorovaikutuksen ja ohjauksen avulla - Posterit fysioterapeuttiopiskelijoille
(2021)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa fysioterapeuttiopiskelijoille posterit avuksi asiakkaan motivointiin. Työn toimeksiantajana toimi Karelia-ammattikorkeakoulun oppimisympäristö Fysiotikka. Työ on ... -
Asiakkaan oikeusturvan toteutuminen toimeentulotukihakemusten käsittelyssä Itä-Suomessa
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2012)Suomen perustuslain 19.1 §:n mukaan jokaisella, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon. Laki toimeentulotuesta turvaa näitä jo perustuslaissa ... -
Asiakkaan omaa tahtoa esille tuovan työvälineen kehittäminen ikääntyvän kehitysvammaisen elämänlaadun turvaamiseksi
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2012)Kehitysvammaisten, kuten koko väestön, odotettavissa oleva elinajan pituus on noussut parantuneen terveyden- ja sairaudenhuollon myötä. Kehitysvammapalveluidenkäyttäjinä on tästä johtuen kokoajan enemmän ikääntyneitä ... -
Asiakkaan ääni: Digitalisaation lisääntymisen vaikutukset asiakkaiden arjessa ja kuntouttavassa työtoiminnassa
(2022)Digitalisaatio ja digitaalisten palveluiden käyttö lisääntyy jatkuvasti yhteiskunnassa. Suomalaiset ovat aktiivisia digitaalisten palveluiden käyttäjiä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa tietoa kuntouttavan ... -
Asiakkaana sateenkaariperhe: kuvaileva kirjallisuuskatsaus
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisilla tekijöillä on merkitystä, kun varhaiskasvatuksen työntekijä kohtaa sateenkaariperheen. Teoriaosuudessa tutkitaan käsitteitä varhaiskasvatus, sateenkaariperheet ... -
Asiakkaat palvelujen kehittäjinä : Kehitysvammaisten asumispalvelujen kehittäminen Juuan kunnassa
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2016)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli Juuan kunnan kehitysvammahuollon asumispalvelujen kehittäminen. Tavoitteena oli luoda malli asumispalveluyksiköstä. Opinnäytetyön tehtävänä oli myös asiakkaiden ja heidän läheistensä ... -
ASIAKKAIDEN KOKEMUKSIA AKILLESJÄNTEEN TOTAALIRUPTUURAN POSTOPERATIIVISESTA KUNTOUTUKSESTA
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2012)Opinnäytetyön tarkoitus oli saada selville asiakkaiden kokemuksia akillesjänteen totaaliruptuuran postoperatiivisesta kuntoutuksesta. Kohderyhmään kuuluivat asiakkaat (n=3), joiden akillesjänne oli täysin poikki ja se ... -
Asiakkaiden kokemuksia asiakasprosessista Topakka-hankkeessa
(2023)Pitkäaikaistyöttömyys aiheuttaa sosiaalisia ja poliittisia ongelmia yhteiskunnassamme. Työkykykoordinaattoritoiminnalla pyritään osaltaan vastaamaan näihin ongelmiin. Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa tietoa ... -
Asiakkaiden kokemuksia HealthEx-lihaskuntoharjoittelusta
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän laadullisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Joensuun terveysliikuntapiste HealthExin asiakkaiden kokemuksia HealthEx-konseptin tarjoamasta terveysliikunnasta ja lihaskuntoharjoittelusta. Opinnäytetyön ... -
Asiakkaiden kokemuksia kuntouttavasta Green Care -työtoiminnasta
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2018)Opinnäytetyössä selvitettiin Siun soten kuntouttavan työtoiminnan asiakkaiden kokemuksia Green Care -menetelmin toteutetusta työtoiminnasta pilottikokeilussa Joensuussa. Tarkoituksena oli tuottaa tietoa, jonka avulla ... -
Asiakkaiden kokemuksia lapsiperheiden ennaltaehkäisevistä palveluista Siun soten Joensuun kantakaupungin alueella
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Siun soten lapsiperheiden ennaltaehkäisevien palveluiden eli varhaisen tuen asiakasperheiden kokemuksia Joensuun kantakaupungin alueella. Tehtävänä oli selvittää asiakkaiden ... -
Asiakkaiden käyttökokemuksia Marevan-omahoitopalvelusta
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)Sähköisten terveyspalveluiden yleistyessä omahoitopalveluiden käyttö lisääntyy. Tällainen palvelu on Marevan-omahoitopalvelu. Perinteisen toimintamallin mukaan asiakas saa tiedon varfariinin annostuksesta puhelimitse. ... -
Asiakkaiden näköinen kirjasto : palvelumuotoilemalla kohti uudistuvaa lähikirjastoa
(2022)Palvelumuotoilu on tapa kehittää palveluja asiakaskeskeisesti. Palvelumuotoiluprosessissa kasvatetaan asiakasymmärrystä ja palveluista tehdään asiakkaille houkuttavia, helppokäyttöisiä ja elämyksellisiä. Palvelumuotoilun ... -
Asiakkaiden osallisuuden edistäminen seniorikeskuksessa: johtamisen välineitä toimintamallin juurruttamiseen
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli edistää asiakkaiden osallisuutta suunnittelemalla ja käynnistämällä asiakasraatitoiminta seniorikeskuksen osastoille. Tarkoituksena oli kehittää tutkitun tiedon ja esimiesten ... -
Asiakkaiden osallisuuden kehittäminen kehitysvammaisten asumisyksikössä
(2020)Osallisuutta voidaan sanoa kansalais- ja ihmisoikeudeksi. Siitä huolimatta osallisuus ei edelleenkään toteudu vammaisten kohdalla täysimääräisesti. Opinnäytetyön idea syntyi syksyllä 2018 valmisteilla olleesta lakiuudistuksesta, ... -
Asiakkuuden arvon tutkiminen asiakkuuksien kehittämiseksi kohdeyrityksessä
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)Tänä päivänä kuluttajille tarjolla on laatua, edullisia hintoja ja jopa aivan samaa tuotetta monelta eri taholta. Yhä enemmän kuluttajat pohtivat vaihtoehtoja tunteella ja mielikuvilla, sillä talouden muutokset asettavat ... -
Asiakkuudenhallinta järjestelmien hyödyntäminen yrityksen kasvussa ja kehityksessä
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)Tämä opinnäytetyö käsittelee matkailualan yrityksen asiakkuudenhallintajärjestelmän va-lintaa ja käyttöönottoa. Toimeksiannon tehtävänä oli kilpailuttaa eri asiakkuudenhallinta-järjestelmien tarjoajia sekä kilpailutuksen ... -
ASIAKKUUKSIEN JOHTAMISEN MALLIN KEHITTÄMINEN SAVON KOULUTUSKUNTAYHTYMÄLLE
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2011)Tutkivan kehittämistyön aiheena oli asiakkuuksien johtamisen mallin kehittäminen Savon koulutuskuntayhtymälle. Tällä hetkellä koulutuskuntayhtymällä ei ole määritelty asiakkuuksien johtamista, vaikka se nähdäänkin strategisesti ... -
Asian selvittäminen hallinto-oikeudessa
(2022)Opinnäytetyöni tarkoituksena oli tutkia ja käydä läpi hallinto-oikeudella käytettävissä olevia selvityskeinoja ja niiden suhdetta toisiinsa. Lisäksi opinnäytetyössä käytiin läpi asianosaisten velvollisuuksia selvityksen ... -
Asiantuntijan sisäilmaviestinnän kehittäminen
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata sisäilmaviestinnän keskeisimmät haasteet erityisesti teknisen asiantuntijan näkökulmasta sekä koota viestinnän teorian tukemana kehittämistoimenpiteitä haasteiden selättämiseen. ...