KoulutusalaKarelia-ammattikorkeakoulu Matkailu
Viitteet 1-20 / 306
-
Ammatillinen osaaminen ja sen kehittäminen ravintolatyössä Case: PKO ravintola Torero
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni tarkoitus oli kartoittaa osaamistarpeita ja ammatillisen kehittämisen mahdollisuuksia ravintolatyössä. Opinnäytetyöni tavoitteena oli saada selville Joensuun ravintola Toreron henkilökunnan näkemykset työssä ... -
ANALYYSI JUUAN JÄÄMAAN MARKKINOINNISTA
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2016)Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan Juuan kunnan ja Eindhovenin teknillisen yliopiston vuonna 2016 järjestämän Jäämaa-hankkeen tapahtumamarkkinointia ja markkinointiviestintää. Opinnäytteen tarkoitus oli selvittää, kuinka ... -
Anniskelulaki tutuksi nuorille-kampanja sosiaalisessa mediassa
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli saattaa alkoholilaki tutuksi nuorille. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Joensuun Yksityiset Ravintolayrittäjät ry. Yhdistyksen jäseniä ovat Joensuun alueen yksityisessä omistuksessa ... -
Asiakaskysely Act Now! -konferenssien kehittämiseksi
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka ENO-verkkokoulun tuki ry:n järjestämiä Act Now! – konferensseja voisi kehittää tulevaisuudessa. Tutkimus suoritettiin asiakaskyselynä vuoden 2011 Act Now! Forests For Future ... -
Asiakaskysely Kolin alueen palveluiden parantamiseksi ja kehittämiseksi
(2021)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä asiakaskysely Kolin matkailualueen palveluiden riittävyydestä ja monipuolisuudesta. Tavoitteena oli selvittää matkailijoiden tyytyväisyyttä ja tarpeita palveluihin liittyen ja saada ... -
Asiakaslähtöinen ympäristötyö Joensuun Sokos Hotel Vaakunassa
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2011)Hotellissa tehtävä työ on tärkeää ympäristön suojelun ja etenkin asiakastyytyväisyyden kannalta. Lisäksi ympäristönsuojelun lisäksi voidaan vaikuttaa kuluihin energian ja vedenkulutuksen sekä jätteiden käsittelyn osalta. ... -
Asiakaspalauteprosessin kehittäminen osana laadunohjausjärjestelmää : Case: Kiteen kaupunki ruokapalvelut Kipakka
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2011)Kiteen kaupungin ruokapalveluissa syksyllä 2010 käynnistynyt Laadukasta lautaselle -projekti keskittyy ruoan laadun seurantaan ja laadunohjausjärjestelmän kehittämiseen. Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tuotoksena ... -
Asiakastutkimus Ruka-Kuusamo Matkailu ry:lle
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2018)Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyskyselyn avulla Rukan asiakkaiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun sekä markkinointi- ja neuvontakanaviin ja siitä mitä he odottavat niiltä. Lisäksi työssä selvitettiin, ... -
Asiakastyytyväisyyskysely Hotel Julien asiakkaille
(2019)Tässä opinnäytetyössä toteutettiin asiakastyytyväisyyskysely, jonka avulla selvitettiin asiakkaiden tyytyväisyyttä Hotel Julien palveluihin. Asiakastyytyväisyyskyselystä saatujen vastauksien pohjalta luotiin kehitysehdotuksia ... -
Asiakastyytyväisyyskysely Punkaharjun Kesämaalle
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2014)Opinnäytetyöni aiheena on asiakastyytyväisyyskysely Punkaharjun Kesämaalle. Kesämaa on vesi- ja puuhapuisto. Työn tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden mielipiteitä Kesämaan aktiviteeteista ja palveluista. Kyselyn avulla ... -
Asiakastyytyväisyyskysely ravintola Local Bistrolle
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2016)Tässä opinnäytetyössä selvitettiin ravintola Local Bistron asiakastyytyväisyys. Tutkimus toteutettiin kyselylomakkeilla, jotka oli suunniteltu asiakkaan käymää prosessia ajatellen eli ravintolaan saapuminen, ruokailu ja ... -
Asiakastyytyväisyyskysely Ravintola Tuulaakin asiakkaille.
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä Ravintola Tuulaakin palveluita, tuotteita ja palveluympäristöä kohtaan. Tutkimuksen avulla haluttiin myös selvittää kehittämisideoita. Ravintola Tuulaaki ... -
Asiakastyytyväisyyskysely Visual Festivalin ja Botanian toiminnan kehittämisen tueksi
(2019)Opinnäytetyön aiheena oli selvittää Visual Festival kävijöiden sekä Botanian asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyömme oli tutkimuksellinen opinnäytetyö. Aineis-tonkeruumenetelminä käytettiin lomakekyselyä ja ... -
Australiaan kohdistuvan matkapaketin tuotteistaminen ja kohdetieto-oppaiden kehittäminen matkatoimisto Kaleva Travelille
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuotteistaa toimeksiantajallemme Matkatoimisto Kaleva Travelille uusi matkailutuote, kahden viikon mittainen Australian-matkapaketti, sekä laatia kohdetieto-oppaat matkailutuotteen ... -
Bloggareiden hyödyntäminen Break Sokos Hotel Kolin markkinoinnissa
(2019)Tässä opinnäytetyössä tarkastelin Break Sokos Hotel Kolin kanssa kaupallista yhteistyötä tekevien sosiaalisen median vaikuttajien vaikutusta hotellin markkinointiin. Break Sokos Hotel Koli on Pohjois-Karjan Osuuskaupan ... -
Bomban tapahtumatalon asiakaskysely ja kilpailija-analyysi
(2021)Opinnäytetyön tavoite oli kerätä asiakaspalautetta Bomban uudistetusta tapahtumatalosta, joka avattiin kesällä 2020 asiakkaiden käyttöön. Sen lisäksi tapahtumatalolle haluttiin kartoittaa kilpailijoita samanlaista konseptia ... -
Botanian asiakastyytyväisyyskysely venäläisille asiakkaille
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2014)Opinnäytetyöni tarkoituksena oli selvittää venäläismatkailijoiden mielipiteitä Botaniasta. Kyselytutkimuksen tavoitteena oli tutkia miten venäläiset asiakkaat saavat tietoa puutarhasta ja millaisia kehitysehdotuksia he ... -
Botanian tapahtumien markkinoinnin vuosikello
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)Opinnäytetyön tehtävänä oli tapahtumien markkinoinnin vuosikellon tuottaminen. Työ tehtiin toimeksiantona Joensuussa sijaitsevalle perhospuutarha Botanialle, jonka toiminnasta vastaa Botanian ystävät ry -yhdistys. Työn ... -
COVID-19 vaikutus senioreiden matkailukäyttäytymiseen
(2021)Covid-19 aiheutti maailmanlaajuisen pandemia-aallon, jonka vaikutukset heijastuivat voimakkaasti matkailualaan. Pandemiarajoitukset ja turvallisuustoimet alkoivat vuonna 2020 vaikuttaa radikaalisti myös matkailualalla. ... -
Digitaalisen markkinoinnin kampanja Ilosaarirockille
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalisen markkinoinnin suunnittelua, jonka puitteissa luotiin mainoskampanja Joensuussa järjestettävälle Ilosaarirock-festivaalille. Kampanja toteutettiin samanaikaisesti Facebookissa, ...