Haku
Viitteet 1-10 / 129
Pöytäroolipelaaminen striimauksen sisältönä
(2021)
Opinnäyte käsittelee roolipelaamista ja tarkemmin sen alalajia, pöytäroolipelaamista ja kuinka pelikertoja voidaan jakaa verkkoon suoratoistona, eli striimeinä. Opinnäytetyössä selvitetään pöytäroolipelaamisen livestriimausilmiötä ...
WORK SMART -TAPAHTUMAN KÄSIKIRJA JA KARELIA- AMMATTIKORKEAKOULUN URA- JA VERKOSTOITUMISTAPAHTUMIEN VUOSIKELLO
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mitä asioita tulee ottaa huomioon Work Smart -ura- ja rekrytointi tapahtumaa järjestettäessä, ja mitä ura- ja verkostoitumistapahtumia Karelia-ammattikorkeakoulussa voitaisiin vuosittain ...
Ammattikorkeakoulut kehittämisalustoina – esimerkkejä alueellisista innovaatioekosysteemeistä
(Opetus-, kasvatus- ja koulutusalojen säätiö - OKKA-säätiö, 2018)
Martta-kahvion rakennuttaminen
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakennuttaa Martta-kahvio ja piirakkapaja Joensuun torille. Pohjois-Karjalan Marttapalvelut Oy toimi rakennusten tilaajana ja opinnäytetyöntekijät rakennuttajana. Projektissa arkkitehti toimi ...
PICC- ja midline-katetrit: e-opas sairaanhoitajaopiskelijoille katetrien käsittelystä ja hoidosta
(2024)
Erilaiset laskimoreitit ovat sairaalahoidossa olevilla potilailla yleisiä. Potilasturvallisuuden kannalta on tärkeää tietää, millainen katetri potilaalle on asetettu, koska se vaikuttaa katetrin käyttöön, hoidon kestoon ...
Digitaalinen B2B-liidien generointi käyttäen CRM-markkinointityökalua
(2023)
Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä kotimaisen teollisen suuryrityksen Yritys X:n kanssa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Yritys X:n kotimaan digitaalisen B2B-liidien generoinnin ja markkinoinnin automaation nykytila ...
Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöopiskelijat Karelia-ammattikorkeakoulussa
(2023)
Opinnäytetyön tutkimusaiheena oli selvittää, kuinka seksuaali- ja sukupuolivähemmistöopiskelijat kokevat Karelia-ammattikorkeakoulun toiminnan niin muiden opiskelijoiden kuin henkilökunnan taholta. Syynä opinnäytetyölle ...
Peliohjelmoijana 3D-tasohyppelypelin kehitysprojektissa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä seurataan peliohjelmoijan arkea ja työskentelyä 3Dtasohyppelypelin kehitysprojektissa. Päiväkirjatyöskentelyä seurattiin 65 työpäivän eli 13 työviikon ajan. Opinnäytetyön tavoitteina oli kirjoittajan ...
Sosionomina terveydenhuollon sosiaaliohjauksessa, sosiaali- ja kriisipäivystyksessä ja turvakodissa : aikuisten parissa tehtävä sosiaalityö Pohjois-Karjalan hyvinvointialueella
(2024)
Opinnäytetyössä tarkastellaan aikuisten parissa työskentelevien sosionomien työtä. Sosionomin työnkuva on kehittyvä ja työkenttä kasvava. Opinnäytetyön tarkoituksena on lisätä tietoisuutta aikuisten parissa tehtävästä ...
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö ICT-asiantuntijana kehittymisessä
(2023)
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä seurattiin ICT-asiantuntijan työtehtäviä kansainvälisessä pörssiyhtiössä. Päiväkirjatyöskentely koostui 13 viikon mittaisesta ajanjaksosta. Opinnäytetyön tavoitteena oli seurata ...