Haku
Viitteet 1-10 / 25
SM-Itärallin 2019 asiakastyytyväisyys
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyyskysely SM-Itärallin 2019 sidosryhmille. Molemmille sidosryhmille, katsojille ja kilpailijoille, luotiin omat räätälöidyt kyselyt. Tarkoituksena oli selvittää tapahtuman ...
ULKOISTETUN YALE-KULUTTAJATUEN YHTEISTYÖN KEHITTÄMINEN JA PALVELUN LAADUN VARMISTAMINEN ASIAKASYMMÄRRYKSEN POHJALTA
(2020)
Tuotteet ja palvelut eivät enää yksistään riitä takaamaan onnistunutta asiakaskokemusta. Entistä valistuneempi asiakaskunta haastaa yritykset erottautumaan kilpailijoista muilla tavoin. Aidosti asiakaskeskeisyyteen ja ...
Asiakastyytyväisyyskysely Visual Festivalin ja Botanian toiminnan kehittämisen tueksi
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli selvittää Visual Festival kävijöiden sekä Botanian asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyömme oli tutkimuksellinen opinnäytetyö. Aineis-tonkeruumenetelminä käytettiin lomakekyselyä ja ...
Allianssihankkeen käyttöönottoprosessin kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön pääasiallisena tavoitteena oli parantaa Senaatti-kiinteistöjen allianssihankemallin vastaanotto- ja käyttöönottovaiheen prosessia siten, että siinä havaittuja haasteita ja ongelmia voitaisiin vähentää ja ...
Odotuksia työuran jälkeisiltä sosiaali- ja terveyspalveluilta
(2019)
Väestön ikääntyminen lisää sosiaali- ja terveyspalveluiden tarvetta. Sosiaali- ja terveyspalveluiden palvelurakenteita on yritetty uudistaa vastaamaan paremmin palvelutarvetta ja hillitsemään kustannusten nousua.
Tutkimuksen ...
Pohjois-Karjalan hankintatoimen sisäisten prosessien ja ulkoisten asiakkuuksien kehittäminen
(2019)
Hankintalainsäädännön ohjaamia julkisia hankintoja tehdään Suomessa jopa 35 miljardilla eurolla vuodessa. Kuntasektorin tekemillä hankinnoilla ja niiden kohdentumisella on merkittäviä vaikutuksia alueen taloudelliseen ...
Palvelutalo Kotirannan laadunmittaamislomakkeen kehittäminen
(2020)
Laatu on yksi yrityksen menestystekijöistä. Hyvällä tuotteen tai palvelun laadulla voidaan taata yrityksen selviäminen muuttuvassa toimintaympäristössä. Laatuun vaikuttavia tekijöitä ovat muun muassa motivoitunut ja ...
Jäsenkysely Pohjois-Karjalan Ekonomit ry:n jäsenille
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kyselyn avulla Pohjois-Karjalan Ekonomit ry:n jäsenten tyytyväisyyttä yhdistykseen ja sen järjestämään toimintaan. Muita kyselyssä selvitettäviä asioita olivat jäsenten sen hetkiset tarpeet ...
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS JOENSUUN KAUPUNGIN MAINOSPAIKOISTA TAPAHTUMAJÄRJESTÄJILLE
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Joensuun alueen tapahtumajärjestäjien tyytyväisyyttä mainospaikkoihin. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Joensuun kaupungille. Heillä oli tarve tällaiselle asiakastyytyväisyystutkimukselle, ...
Rakennusliikkeen asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja toimenpide-ehdotukset
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Rakennustoimisto Nousiainen Oy. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda asiakastyytyväisyyskysely rakennusyritykselle, jotta asiakastyytyväisyyttä voitaisiin jatkossa seurata luotettavasti. ...