Haku
Viitteet 1-10 / 76
LAINSÄÄDÄNNÖN VAIKUTUS ALKOHOLITUOTTEIDEN MARKKINOINTIIN
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja tuoda esille mahdollisia ongelmia Suomen alkoholimarkkinointilainsäädännössä. Työssä seurattiin miten lainsäädäntö vaikuttaa yrityksien toimintaan kotimaan sekä ulkomaan markkinoinnissa. ...
Markkinointisuunnitelma Spark Joensuulle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma Joensuussa
sijaitsevalle opiskelijayrittäjyysyhteisö Spark Joensuulle. Opinnäytetyö toteutettiin
toiminnallisena opinnäytetyönä ja sen toimeksiantaja oli ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma Ehta Henkilöstöpalveluille. Ehta Henkilöstöpalvelut on erikoistunut työvoiman vuokraukseen, rekrytointiin ja muihin HR-palveluihin. ...
Nuorten opiskelijoiden osallistuminen Joensuun kaupunginorkesterin konsertteihin
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli taustoittaa nuorten opiskelijoiden osallistumista Joensuun kaupunginorkesterin konsertteihin. Samalla pyrittiin etsimään syitä siihen, miksi nuoret eivät käy orkesterin konserteissa. ...
Palvelupakettien kehittäminen Sampon mökeille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia asiakaskysely Sampon mökkien asiakkaiden kiinnostuksesta lisäpalveluihin ja palvelupaketteihin. Siinä selvitettiin ovatko asiakkaat käyttäneet Sampon mökkien lisäpalveluita ...
Markkinointisuunnitelma HyvänOlonTila-liiketoiminnalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma aloittelevalle joensuulaiselle yritykselle, HyvänOlonTilalle. Yritys toimi toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä. Tarkoitus oli luoda yrityksen tarpeisiin ...
Yrityksen arvojen ja brändin esiin tuominen videon keinoin
(2020)
Videoiden kulutus on lisääntynyt lähivuosien aikana huomattavasti ja niillä tavoitetaan
usein enemmän ihmisiä kuin muun tyylisillä julkaisuilla sosiaalisessa mediassa. Lyhyidenkin
videoiden sisältämä informaation määrä ...
MARKKINOINTISUUNNITELMA TOTAL TALOT OY: LLE
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli laatia markkinointisuunnitelma Itä-Suomessa toimivalle rakennusliike Total Talot Oy:lle, jolle ei ole aiemmin tehty markkinointisuunnitelmaa Työn tavoitteena oli kehittää yrityksen markkinointia ...
Kansallispuistomatkailun digitaalinen markkinointi Pietarissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mistä ja miten pietarilaiset matkailijat etsivät tietoa kansallispuistomatkailusta Suomessa. Suomen matkailumarkkinointi siirtyy
koko ajan digitaaliseen suuntaan, jolloin ...
VESIURHEILUAKTIVITEETTIEN MARKKINOINTI VIILEÄLLÄ JA SATEISELLA SÄÄLLÄ - CASE: ARCTIC TRAINERS
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinoinnin vuosikello, jonka avulla Arctic Trainers saisi asiakkaita vesiurheilemaan myös viileämmillä ja sateisemmilla säillä. Opinnäytetyömme on toiminnallinen opinnäytetyö. Valitsimme ...