Haku
Viitteet 1-10 / 13
Finanssialan palvelut ja asiakaspalvelutyö
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli käsitellä Finanssialan palveluita ja siihen liittyvää asiakaspalvelua. Opinnäytetyössäni kävin läpi pankin työympäristöä ja keskeisiä työtehtäviä, joita päivittäispalveluissa tehdään. ...
Kirjallisen asiakaspalvelun kehittäminen – case Kelan yhteyskeskus
(2020)
Organisaatioiden asiakaspalvelussa kirjallinen vuorovaikutus on tulevaisuudessa kasvussa. Kirjallisen neuvonnan hyötyjä ovat muun muassa joustavuus, kustannustehokkuus, saavutettavuus sekä riippumattomuus ajasta ja paikasta. ...
Henkilökohtaisen myyntityön kehittäminen ICT-alan myymälässä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on seurata opinnäytetyön kirjoittajan työskentelyä ICTalan myymälässä. Opinnäytetyö on toteutettu päiväkirjamuotoisena, ja päiväkirjamerkinnöissä käydään läpi työpäivien tapahtumia. Tavoitteena ...
Henkilökohtainen myyntityö uuden sukupolven teleoperaattoriympäristössä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää ongelmia ja haasteita, sekä ratkaisuja niihin teleoperaattorialan muuttuvassa liiketoimintaympäristössä omien kokemusten, tiedon ja teorian avulla. Opinnäytetyö toteutettiin ...
Aloitteellisen myynnin kehittäminen ABC Marjalassa
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Pohjois-Karjalan Osuuskauppa, ja sen aiheena oli aloitteellisen myynnin kehittäminen ABC Marjalassa. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää aloitteellista myyntiä ja tehdä aloitteellisen ...
Asiakaskohtaamisen kehittäminen ensiasunnon ostajan kanssa asioitaessa
(2024)
Hyvä ja laadukas asiakaspalvelu on tärkeä kilpailutekijä kiinteistövälitysalalla, ja ensiasunnon ostajat ovat keskeinen ja tärkeä asiakasryhmä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä asiat vaikuttavat ensiasunnon ...
Asiakastyytyväisyys kuntosalialan yrityksessä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia erään kuntosalin asiakastyytyväisyyttä. Tutkimuksella selvitettiin kuntosalin asiakkaiden kokemuksia yrityksen palveluista ja toiminnasta. Tavoitteena oli tunnistaa kehityskohteita, ...
Myynnin kehittäminen puhelinpalvelutyössä
(2022)
Teknologian mahdollistaessa yrityksen nopean kehityksen ja asiakkaiden lisääntyvä tarve saada tietoa yrityksen tuotteista ja palveluista, jää ihmisen tarjoamalle asiakaspalvelulle erittäin suuri arvo asiakkaan näkökulmasta. ...
Sisäisen asiakaspalvelun kehittäminen hybridijohtamisen maailmassa: keskisuuren teknologiateollisuuden yrityksen toiminnassa
(2022)
Kommunikaatiotarpeet liiketalouden alalla ovat muuttuneet dramaattisesti maailmanlaajuisen pandemian myötä. Joudumme uudelleen määrittämään, mikä on korrekti tapa kommunikoida yrityksen sisällä ja miten voimme ottaa kaikki ...
Valituksesta voimavaraksi- verkkokurssi
(2023)
Opinnäytetyöni on toiminnallinen opinnäytetyö asiakasreklamaatioiden 7 vaiheisesta käsittelystä.
Teoriaosuudessa käsittelen asiakaspalvelun käsitteitä, hyvän asiakaspalvelija tunnusmerkkejä, asiakasvalituksen anatomiaa ...