Haku
Viitteet 1-10 / 24
Markkinointisuunnitelma Yritykselle X, mainontakanavien vertailuselvitys
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma yritys X:lle. Suunnitelman avuksi tein vertailuselvityksen, jossa vertailtiin eri mainontakanavia, sekä perinteisiä että sosiaalisen median ...
Markkinointisuunnitelma HyvänOlonTila-liiketoiminnalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma aloittelevalle joensuulaiselle yritykselle, HyvänOlonTilalle. Yritys toimi toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä. Tarkoitus oli luoda yrityksen tarpeisiin ...
MARKKINOINTISUUNNITELMA TOTAL TALOT OY: LLE
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli laatia markkinointisuunnitelma Itä-Suomessa toimivalle rakennusliike Total Talot Oy:lle, jolle ei ole aiemmin tehty markkinointisuunnitelmaa Työn tavoitteena oli kehittää yrityksen markkinointia ...
Markkinointisuunnitelma SYKETTÄ-korkeakoululiikunnalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma SYKETTÄ-korkeakoululiikunnalle. Tavoitteena oli saada lisättyä Karelia-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden käyttäjämäärää SYKETTÄ-korkeakoululiikunnan ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen Facebook- ja Instagram-kanaviin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yritykselle digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma Facebook- ja Instagram-tileille. Työ on menetelmältään toiminnallinen opinnäytetyö, jossa käytettiin apuna myös vapaamuotoisia ...
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS JOENSUUN KAUPUNGIN MAINOSPAIKOISTA TAPAHTUMAJÄRJESTÄJILLE
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Joensuun alueen tapahtumajärjestäjien tyytyväisyyttä mainospaikkoihin. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Joensuun kaupungille. Heillä oli tarve tällaiselle asiakastyytyväisyystutkimukselle, ...
Digimarkkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Suomen Kontio-yhtiöt Oy:lle. Tutustuin Foodis-ateriapalvelukonseptin toteuttamaan digitaaliseen markkinointiviestintään, ja lopullisena tavoitteena oli luoda toimeksiantajalle ...
Tieto vastaan tunteet mielenkiinnon herättäjinä B2B-markkinoinnissa : Case: Hurry Oy
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli selvittää toimeksiantajayritykselle, kumpi laskeutu missivu on mielenkiintoisempi B2B-markkinoinnissa, tunteisiin vetoava vai informatiivinen
laskeutumissivu. Työ on menetelmältään ...
Digitaalisen markkinoinnin viestintäsuunnitelma mikroyrittäjälle – Henkilöbrändäyksen näkökulma
(2021)
Opinnäytetyö on toimeksiantajalle toteutettu digitaalisen markkinoinnin viestintäsuunnitelma henkilöbrändäyksen näkökulmasta. Viestintäsuunnitelma keskittyi sosiaalisen median kanaviin ja yrityksen nettisivuihin. Työn ...
Markkinointisuunnitelma Niemilomat Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia kattava ja monipuolinen markkinointisuunnitelma maatilamatkailualan yritykselle Niemilomat Oy. Opinnäytetyössä tehtiin markkinaselvitys markkinoiden nykyhetkestä. Opinnäytetyössä on ...