Haku
Viitteet 1-5 / 5
Tarinallisuuden hyödyntäminen majoituspalveluissa pääkaupunkiseudulla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten majoituspalveluja tarjoavat matkailuyritykset hyödyntävät tarinallisuutta toiminnassaan pääkaupunkiseudulla ja mitä vaikutuksia sillä on yritysten liiketoimintaan. Tarinallisuus ...
Vastaanoton työntekijän perehdytysopas Pohjois-Karjalan Sokos-hotelleihin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa selkeä ja johdonmukainen vastaanoton perehdytysopas ja tarkistuslista toimeksiantajan Sokos-hotelleihin. Työn tietoperustassa käsitellään perehdyttämisen osa-alueet: yleisimmät ...
Selvitys sateenkaarimatkailijoiden toiveista ja odotuksista hotellin palvelun ja viestinnän kehittämiseksi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sateenkaarimatkailijoiden toiveita ja odotuksia hotellin palvelun ja viestinnän kehittämiseksi sekä sitä, miten hotellin palvelua kehitetään sateenkaariystävälliseksi. Toimeksiantajana ...
Kohderyhmäanalyysi digitaalisen markkinoinnin näkökulmasta GreenStar Hotelleille
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin urheiluryhmille kohdistettu markkinointikysely GreenStar Hotels -hotelliketjulle. Opinnäytetyössä selvitettiin urheiluryhmien majoitusmieltymyksiä, ja lisäksi annetaan ehdotuksia digitaaliseen ...
Perehdytysopas Imatran Kylpylään
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda uusi perehdytysopas Imatran Kylpylän hotellin vas-taanottoon. Sähköisen perehdytysoppaan avulla voidaan helpommin perehdyttää uusia työntekijöitä vastaanottotyöhön. Perehdytysopas ...