Haku
Viitteet 1-10 / 123
Asiantuntijana opiskelijakunnassa
(2020)
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö kuvaa viestinnän asiantuntijan työskentelyä opiskelijakunnassa. Opinnäytetyö koostuu työtehtävien ja lähtötilanteen analysoinnista, päiväkirjamuotoisesta työskentelyn seurannasta ja ...
Kuhmon museon museoesitteiden visuaalinen ja sisällöllinen suunnittelu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Kuhmon museon Talvisotamuseolle ja
Tuupalan museolle visuaalisesti ja sisällöllisesti yhtenäiset, houkuttelevat ja informoivat
museoesitteet laadullisen tutkimuksen avulla. ...
Graafinen ohjeisto ja toteutus sosiaalisen median kanaviin Red Carpet -festivaalille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa graafinen ohjeisto Hyvinkäällä järjestettävälle Red Carpet -festivaalille. Ohjeiston tarkoituksena on toimia työkaluna organisaation sisäisessä ja ulkoisessa ...
3D-tulostuksen alkuvaiheen suunnittelu
(2019)
3D-tulostamisen suosion kasvu sekä valmistustekniikan kehitys on vaikuttanut suunnitelmallisen työn osuuteen merkittävästi. Suunnittelijalla on mahdollisuus valita eri työtavoista aloittaessaan omaa mallintamisprosessia, ...
Videotuotannon prosessit markkinointitoimistossa
(2021)
Työn tavoitteena on avata videotuotannon prosesseja helposti hahmotettaviin osiin pienen markkinointitoimiston tarpeiden sekä resurssien näkökulmasta. Tarkoituksena on koota tietopohjaan ja työelämän kokemukseen perustuva ...
Mobiilipeli ilman koodaustaitoja
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee sitä, miten mobiilipelin voi nykyään suunnitella täysin
ilman koodaustaitoja. Opinnäytetyön alussa kerrotaan videopelien historiasta ja siitä,
millainen on pelialan nykyinen tilanne Suomessa. ...
Tunnelman luominen videoon värimäärittelyllä
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee värien käyttöä onnistuneessa värimäärittelyssä sekä tunnelman luomista videoon värimäärittelyllä. Työssä värimäärittely sisältää kuvankäsittelyn ja siihen vaikuttavia tekijöitä tuotannon alusta asti. ...
Käsinmaalatun 3D-hahmon suunnittelu ja luominen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suunnitella ja valmistaa Seepia Gamesille pelikäyttöön soveltuva käsinmaalattu 3D-hahmo, jonka käyttötarkoituksena on erilaisten 3Dassettien myyntiin suuntautuvat nettikaupat. Selitän ...
Uuden työntekijän oppaan visuaalisuus ja taitto
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee uuden työntekijän oppaan taittoprosessia. Toimeksianto on uuden työntekijän oppaan visualisointi Lahtinen & Mantere Oy -nimiselle mainostoimistolle. Toimeksianto toteutettiin työpaikalla ...
Verkkokaupan visuaalinen suunnittelu
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkokaupan visuaalista suunnittelua. Työn tavoitteena on selkeyttää visuaalisen suunnittelun peruselementtejä ja toimia tietopakettina yrittäjille, jotka toteuttavat verkkokauppansa itse. ...