Haku
Viitteet 1-10 / 20
Kuhmon museon museoesitteiden visuaalinen ja sisällöllinen suunnittelu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Kuhmon museon Talvisotamuseolle ja
Tuupalan museolle visuaalisesti ja sisällöllisesti yhtenäiset, houkuttelevat ja informoivat
museoesitteet laadullisen tutkimuksen avulla. ...
Parfyymisarja Princess Sigrid
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään visuaalista suunnittelua ja brändäystä. Työ sisältää suunnittelun taustaa varten myös prinsessa Sigrid Eriksdotter Vaasan historiaa sekä lyhyesti parfyymien historiaa. Tavoitteeni on saada ...
Videotuotannon prosessit markkinointitoimistossa
(2021)
Työn tavoitteena on avata videotuotannon prosesseja helposti hahmotettaviin osiin pienen markkinointitoimiston tarpeiden sekä resurssien näkökulmasta. Tarkoituksena on koota tietopohjaan ja työelämän kokemukseen perustuva ...
Yrityksen arvojen ja brändin esiin tuominen videon keinoin
(2020)
Videoiden kulutus on lisääntynyt lähivuosien aikana huomattavasti ja niillä tavoitetaan
usein enemmän ihmisiä kuin muun tyylisillä julkaisuilla sosiaalisessa mediassa. Lyhyidenkin
videoiden sisältämä informaation määrä ...
Markkinointikampanjan suunnittelu Nikolai Jäätelöille
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointikampanjan toteutus Nikolai Jäätelöille sekä yrityksen visuaalisen ilmeen yhdistäminen painotuotteissa ja sosiaalisessa mediassa. Tarkoituksena oli suunnitella huomiota herättäviä ja ...
Drone-videoiden hyödyntäminen kiinteistöjen markkinoinnissa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee drone-videoiden hyödyntämistä kiinteistöjen markkinoinnissa. Opinnäytetyössä tarkastellaan muun muassa videoiden käytön hyötyjä kiinteistönvälitysyrityksen näkökulmasta. Muita teemoja ovat ...
ENO-verkkokoulun graafinen ohjeistus ja viestintästrategia
(2024)
Opinnäytetyön aiheena on tuottaa graafinen ohjeisto, julkaisupohjia ja viestintästrategia sekä -suunnitelma ENO-verkkokoululle. Viestintästrategiassa käydään läpi viestinnän nykytilanne, tavoitetila, sekä miten tämä tavoite ...
Personoitu video vuonna 2021
(2021)
Työssä tarkastellaan personoidun markkinoinnin ja personoidun videon käyttöä nykypäivän digitaalisessa markkinoinnissa sekä niiden tulevaisuuden näkymiä. Työn tarkoitus on selvittää, mitä personointi on, miksi ja miten ...
Sosiaalinen media paikallisen markkinoinnin välineenä: someopas Kuopion, Lahden ja Turun Stemma-liikkeille
(2022)
Opinnäytetyössä käsitellään sosiaalisen median keskeisimpiä käsitteitä ja digitaalisen markkinoinnin strategioita. Opinnäytetyössä perehdytään myös sosiaalisen median nykytilaan markkinoinnissa sekä sen johdonmukaiseen ...
Erottautuva sisältöstrategia taidenäyttelyn markkinoinnissa
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee tapahtuman markkinointia sosiaalisen median alustoilla sekä millaisia asioita pitää ottaa huomioon tapahtuman sisältöstrategiaa tehdessä.
Aiheeseen kuuluu mitä sosiaalisen median markkinoinnissa ...