Haku
Viitteet 1-10 / 10
Kuhmon museon museoesitteiden visuaalinen ja sisällöllinen suunnittelu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Kuhmon museon Talvisotamuseolle ja
Tuupalan museolle visuaalisesti ja sisällöllisesti yhtenäiset, houkuttelevat ja informoivat
museoesitteet laadullisen tutkimuksen avulla. ...
Huonepakopelin käsikirjoittaminen ja suunnittelu Marsin mahdollisen asuttamisen faktojen pohjalta
(2021)
Tässä opinnäytetyössä paneudutaan kirjoittajan ja ideoijan näkökulmasta huonepakopelin tarinan ja tehtävien käsikirjoittamiseen ja suunnitteluun. Työssä myös selvitetään työvaiheet ja edellytykset prosessin ...
360-videokuvaus alusta loppuun
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee 360°-videokuvausta. Aihe on ajankohtainen, sillä 360-videokuvaus menetelmänä yleistyy ja kehittyy. Opinnäytetyössä käsitellään tuotannon vaiheita, historiaa, käyttötarkoitusta ja keskeisiä termejä. ...
Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus restaurointialalla aloittavalle pienyrittäjälle
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkosivuston suunnittelua ja toteutusta restaurointialan aloittavalle pienyrittäjälle. Toimeksiantajana toimii aloittava yrittäjä ja hänen pienyrityksensä Restaleena. Työn tavoitteena on luoda ...
Mobiilisovelluksen sisältö, konseptisuunnitelma ja visuaalinen suunnitelma osana palvelumuotoiluprosessin selvitystä
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli graafiseen suunnitteluun liittyvän osaamisen syventäminen ja palvelumuotoiluprosessin selvittäminen. Opinnäytetyö tehtiin SotePeda 24/7-hankkeen inspiroimana. Työn alussa graafiseen suunnitteluun ...
3D-Pelihahmon toteutus ja esillepano portfolioon
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on suunnitella ja toteuttaa 3D-pelihahmo, joka sitten laite-taan virtuaalisen portfolioon. Työssä avataan eri seikkoja, joita tulee ottaa huomioon hahmosuunnittelussa, 3D-mallintamisessa, ...
Videopelin toiminnallisten hahmojen ja aseiden visuaalinen konseptisuunnittelu
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee videopelihahmojen ja -aseiden visuaalista suunnittelua niille ennalta määrättyjen toimintaohjeistusten pohjalta. Hahmojen ja aseiden pelattavuus asettaa suunnittelulle tiettyjä kriteerejä, joita ...
Digitaalisen julkaisun taitto Jippo ry:lle
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään graafisen suunnittelun, taiton ja typografian perusteita. Työssä kuvataan, mitä on huomioitava sähköisen julkaisun suunnittelussa ja taitossa. Toiminnallisessa osassa on tehty yhteistyötä ...
Hahmosuunnittelu animaatiota varten
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda asiakkaan toiveiden mukaisesti kolme valmista hahmosuunnitelmaa lastenanimaatiota varten. Tavoitteena on kerätä tietoa hahmosuunnitteluprosessista sekä visuaalisesta suunnittelusta ennen ...
Mobile first -suunnittelu 2020-luvulla
(2023)
Tämän opinnäytteen tavoitteena on tunnistaa tapoja, joilla mobile first -suunnittelu toisaalta liittyy ja toisaalta eroaa palvelumuotoilusta ja universaalista muotoilusta. Työssä on nostettu esille erityisesti nämä kaksi ...