Haku
Viitteet 1-6 / 6
Digimarkkinoinnin edistäminen Karelian kansainvälisessä haussa
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digimarkkinoinnin edistämistä Karelian kansainvälisessä haussa 2021. Opinnäytetyössä selvitetään, mitä digimarkkinoinnin keinoja Kareliaan kohdistuvassa yhteishakuun liittyvässä markkinoinnissa ...
Markkinointimateriaalin suunnittelu Tuula-vesibussille
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa Höytiäisellä teema- ja vuoroliikenneristeilyt aloittavalle NaviKotka-yritykselle yhtenäinen mainoskonsepti. Mainoskonseptilta edellytettiin kustannustehokkuutta ja ...
Drone-videoiden hyödyntäminen kiinteistöjen markkinoinnissa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee drone-videoiden hyödyntämistä kiinteistöjen markkinoinnissa. Opinnäytetyössä tarkastellaan muun muassa videoiden käytön hyötyjä kiinteistönvälitysyrityksen näkökulmasta. Muita teemoja ovat ...
Sosiaalinen media paikallisen markkinoinnin välineenä: someopas Kuopion, Lahden ja Turun Stemma-liikkeille
(2022)
Opinnäytetyössä käsitellään sosiaalisen median keskeisimpiä käsitteitä ja digitaalisen markkinoinnin strategioita. Opinnäytetyössä perehdytään myös sosiaalisen median nykytilaan markkinoinnissa sekä sen johdonmukaiseen ...
Erottautuva sisältöstrategia taidenäyttelyn markkinoinnissa
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee tapahtuman markkinointia sosiaalisen median alustoilla sekä millaisia asioita pitää ottaa huomioon tapahtuman sisältöstrategiaa tehdessä.
Aiheeseen kuuluu mitä sosiaalisen median markkinoinnissa ...
Perinteinen markkinointi osana festivaalimarkkinointia 2020-luvulla
(2023)
Perinteinen markkinointi on saanut rinnalleen kilpailua maailman digitalisoituessa. Digitaaliset markkinoinnin muodot ovat kehittyneet nopeasti. Työssä tutkitaan, löytyykö perinteiselle markkinoinnille enää jalansijaa ...