Haku
Viitteet 1-10 / 10
Vaikuttajamarkkinoinnin vastuullisuuden sekä eettisyyden vaikutus kuluttajan ostopäätökseen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa vaikutta-jamarkkinointia sekä sitä, miten vastuullisuus ja eettisyys vaikuttavat kuluttajien osto-päätökseen kyseisen markkinointikeinon näkökulmasta. ...
VAIKUTTAJAMARKKINOINTI SOSIAALISESSA MEDIASSA - OIKEANLAISEN VAIKUTTAJAN VALINTA
(2020)
Vaikuttajamarkkinointi on kasvava nykyaikainen markkinoinnin muoto. Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia ja selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointia, sekä kuinka yritys valitsee oikeanlaisen vaikuttajan.
Tutkimus ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma Ehta Henkilöstöpalveluille. Ehta Henkilöstöpalvelut on erikoistunut työvoiman vuokraukseen, rekrytointiin ja muihin HR-palveluihin. ...
Markkinointisuunnitelma Spark Joensuulle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma Joensuussa
sijaitsevalle opiskelijayrittäjyysyhteisö Spark Joensuulle. Opinnäytetyö toteutettiin
toiminnallisena opinnäytetyönä ja sen toimeksiantaja oli ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma kauneusalan yritykselle
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda digitaalinen markkinointisuunnitelma kauneusalan yritykselle. Toimeksiantaja on starttaava yritys, jolle markkinoinnin kehittäminen aloitettiin ihan alusta.
Opinnäytetyön ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen Facebook- ja Instagram-kanaviin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yritykselle digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma Facebook- ja Instagram-tileille. Työ on menetelmältään toiminnallinen opinnäytetyö, jossa käytettiin apuna myös vapaamuotoisia ...
Sosiaalisen median data luottoriskien hallinnassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sosiaalisen median datan hyödyntämistä luottoriskien hallinnassa sekä arvioida sosiaalisen median datan luotettavuutta. Tutkimuksessa selvitettiin sosiaalisen median käyttöä koskevia ...
Tuipro:n somemarkkinointisuunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön ensisijaisena tavoitteena oli laatia käytännöllinen ja helposti ymmärrettävä markkinointisuunnitelma pienyritys Tuipro:lle. Suunnitelma keskittyi sosiaaliseen mediaan ja siihen sisällytettiin toiminnallisia ...
Sisältömarkkinointi ja sen implementointi Instagramissa muotibrändeille
(2020)
Tämä opinnäytetyö analysoi sisältömarkkinoinnin tärkeyttä Instagramissa liikevaihdon, bränditietoisuuden ja asiakas uskollisuuden kasvattamiseksi. Opinnäytetyö tarjoaa tilastotietoa yritys X:n asiakaskunnasta ja ...
Ottelutapahtumaan lähtemiseen vaikuttavat tekijät
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ottelutapahtumaan lähtemiseen vaikuttavia tekijöitä. Tarkoituksena oli tarjota toimeksiantajalle tietoa ottelutapahtumasta katsojan näkökulmasta ja löytää mahdollisia ...