Haku
Viitteet 1-10 / 13
LAINSÄÄDÄNNÖN VAIKUTUS ALKOHOLITUOTTEIDEN MARKKINOINTIIN
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja tuoda esille mahdollisia ongelmia Suomen alkoholimarkkinointilainsäädännössä. Työssä seurattiin miten lainsäädäntö vaikuttaa yrityksien toimintaan kotimaan sekä ulkomaan markkinoinnissa. ...
Yrityksen arvojen ja brändin esiin tuominen videon keinoin
(2020)
Videoiden kulutus on lisääntynyt lähivuosien aikana huomattavasti ja niillä tavoitetaan
usein enemmän ihmisiä kuin muun tyylisillä julkaisuilla sosiaalisessa mediassa. Lyhyidenkin
videoiden sisältämä informaation määrä ...
VESIURHEILUAKTIVITEETTIEN MARKKINOINTI VIILEÄLLÄ JA SATEISELLA SÄÄLLÄ - CASE: ARCTIC TRAINERS
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinoinnin vuosikello, jonka avulla Arctic Trainers saisi asiakkaita vesiurheilemaan myös viileämmillä ja sateisemmilla säillä. Opinnäytetyömme on toiminnallinen opinnäytetyö. Valitsimme ...
Toimintasuunnitelma pesäpallon valtakunnalliselle Suurleirille
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä toimintasuunnitelma pesäpallon valtakunnalliselle Suurleirille. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona pesäpalloseura Joensuun Mailalle ja lähestymistavaltaan kyseessä oli toiminnallinen ...
Markkinointisuunnitelma - Case: TuutSie
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toiminnallinen markkinointisuunnitelma TuutSie-yritykselle. Markkinointisuunnitelma avustaa yritystä markkinointitoimenpiteiden ja verkkotyökalujen kanssa. TuutSie on aloittava yritys, ...
Talvikalastusohjelmien kehittäminen eräpalveluyritykselle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää eri asiakaskunnille sopivia talvikalastusohjelmia ja etenkin nykyaikaistaa aktiviteetteja sekä tehdä toiminnasta ammattimaisempaa. Talvika-lastussafarit eivät ole niin suosittuja kuin ...
Hyödykemuotoinen joukkorahoitus tuotelanseerauksen työkaluna: joukkorahoituskampanjan onnistumiseen vaikuttavat tekijät ja edellytykset
(2021)
Joukkorahoituksessa kampanjan pitäjä etsii rahoitusta uuden tuotteen lanseeraukseen suurelta joukolta ihmisiä. Hyödykemuotoisessa joukkorahoituksessa tukijat voivat antaa kampanjalle valitsemansa määrän rahallista tukea, ...
Podcast markkinoinnin käynnistäminen, Case: Päätykatsomon huutelijat
(2023)
Podcast median muotona on kasvattanut suosiotaan ja niitä kuuntelee jo yli 383 miljoonaa ihmistä maailman laajuisesti. Tämä on avannut mahdollisuuden luoda uraa eri rooleissa podcastin ympärillä. Podcastin käynnistämisestä ...
Suomalaisten kansainvälinen jalkapallomatkailu
(2023)
Opinnäytetyössä selvitettiin kyselyn avulla suomalaisten kiinnostusta kansainväliseen jalkapallomatkailuun. Kysely suunnattiin JukNic Media Oy:n hallinnoiman jalkapallomedian Byyrin seuraajille. Tuloksien ja palautteen ...
Markkinointisuunnitelma mainos- ja painotalolle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli tehdä markkinointisuunnitelma mainos- ja painotalolle. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona ja se oli toiminnallinen opinnäytetyö. Toimeksiantajayritys on markkinointi- ja mainospalveluita ...