Haku
Viitteet 1-5 / 5
Digimarkkinoinnin edistäminen Karelian kansainvälisessä haussa
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digimarkkinoinnin edistämistä Karelian kansainvälisessä haussa 2021. Opinnäytetyössä selvitetään, mitä digimarkkinoinnin keinoja Kareliaan kohdistuvassa yhteishakuun liittyvässä markkinoinnissa ...
Markkinointimateriaalin suunnittelu Tuula-vesibussille
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa Höytiäisellä teema- ja vuoroliikenneristeilyt aloittavalle NaviKotka-yritykselle yhtenäinen mainoskonsepti. Mainoskonseptilta edellytettiin kustannustehokkuutta ja ...
Drone-videoiden hyödyntäminen kiinteistöjen markkinoinnissa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee drone-videoiden hyödyntämistä kiinteistöjen markkinoinnissa. Opinnäytetyössä tarkastellaan muun muassa videoiden käytön hyötyjä kiinteistönvälitysyrityksen näkökulmasta. Muita teemoja ovat ...
Sosiaalinen media paikallisen markkinoinnin välineenä: someopas Kuopion, Lahden ja Turun Stemma-liikkeille
(2022)
Opinnäytetyössä käsitellään sosiaalisen median keskeisimpiä käsitteitä ja digitaalisen markkinoinnin strategioita. Opinnäytetyössä perehdytään myös sosiaalisen median nykytilaan markkinoinnissa sekä sen johdonmukaiseen ...
Perinteinen markkinointi osana festivaalimarkkinointia 2020-luvulla
(2023)
Perinteinen markkinointi on saanut rinnalleen kilpailua maailman digitalisoituessa. Digitaaliset markkinoinnin muodot ovat kehittyneet nopeasti. Työssä tutkitaan, löytyykö perinteiselle markkinoinnille enää jalansijaa ...