Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaslähtöisyys iäkkään ja muistisairaan hoito- ja hoivapalvelujen kehittämisen lähtökohtana
(2020)
Iäkkään väestön määrä kasvaa niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Muistisairauksia iäkkäällä väestöllä ennustetaan olevan maailmassa vuoteen 2030 mennessä kaksinkertainen määrä verrattuna vuoteen 2015. Hoidon tarve ...
Automatisoituvan palvelutuotannon kehittäminen Palkeiden HRM-palveluissa
(2021)
Digitalisaatiolla ja automaatiolla on kokonaisvaltainen vaikutus organisaatioiden toimintaan. Työelämässä muutosvauhti kiihtyy. Tarvitaan uudenlaista osaamista, johtamista, muutoskyvykkyyttä sekä organisaatio- ja ...
Ensiharvennus avaimet käteen -palveluna: uuden palvelun palvelumuotoilu ja tarvekartoitus
(2023)
Palvelujen kehittäminen on tärkeää yrityksen menestyksekkään toiminnan kannalta. Viimeisen reilun vuosikymmenen aikana palvelumuotoilun merkitys palvelujen kehittämisessä sekä uusien palvelujen suunnittelussa on ...
Kirjanpitopalvelusektorin toiminnan kehittäminen Puolustusvoimien palvelukeskuksen talous- ja matkapalveluyksikössä
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin PVPALVK kirjanpitopalveluiden toimintaa pyrkien löytämään keskeiset kehittämiskohteet. Aiemmat kehittämissuunnitelmat eivät olleet tuottaneet toivottuja tuloksia ja henkilöstön tyytyväisyys työhön ...