Haku
Viitteet 1-10 / 10
ASIAKASTUKIPROSESSIN ASIAKASLÄHTÖINEN KEHITTÄMINEN SENSIRE OY:SSÄ
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää Sensire Oy:n asiakastukiprosessia asiakaslähtöisesti ja luoda pohja jatkuvalle asiakastukiprosessin kehittämiselle sekä löytää usein toistuvia tukipyyntöjä.
Työssä määritettiin ...
Asiakaslähtöisyys iäkkään ja muistisairaan hoito- ja hoivapalvelujen kehittämisen lähtökohtana
(2020)
Iäkkään väestön määrä kasvaa niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Muistisairauksia iäkkäällä väestöllä ennustetaan olevan maailmassa vuoteen 2030 mennessä kaksinkertainen määrä verrattuna vuoteen 2015. Hoidon tarve ...
Arvopohjaisen myyntiprosessin kehittäminen osaksi osaamisen johtamista yritys X:ssä
(2020)
Opinnäytetyö on osa Yritys X:n henkilöstön osaamisen kehittämistyötä, jossa on tutkittu myynnin tekemisen nykytilaa. Tarkoituksena on tutkia, selvittää ja luoda arvopohjainen myyntiprosessi tukemaan yrityksen laadukasta ...
ASIAKASLÄHTÖISEN PALVELUN KEHITTÄMINEN PALVELUMUOTOILUN AVULLA- Kotiin vietävät mielenterveyspalvelut Tukikievarissa
(2021)
Kolmannen sektorin rooli palvelujen tuottajana on noussut julkisten palvelujen rinnalle ja se korostuu myös tulevaisuudessa. Haasteina ovat palveluntuottajien roolien ja toimintaympäristön jatkuvat muutokset sekä niihin ...
Vastaanottopalvelujen ajanvarauksen muutos- ja peruutuskäytäntöjen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää terveydenhuollon vastaanottopalvelujen ajanvarauksen muutos- ja peruutuskäytäntöjä ehdottaen niihin tarvittavia muutoksia peruuttamattomien ja käyttämättömien vastaanottokäyntien ...
Sähköisten terveyspalvelujen käytön lisääminen palvelumuotoilun menetelmin: ikääntyneiden tukeminen Maisan, Omakannan, Terveyskylän ja Omaolon käytössä
(2021)
Sähköisten palvelujen määrä on lisääntynyt viime vuosina terveydenhuollossa. Tämä haastaa erityisesti iäkkäämmät kansalaiset, joita tulisi tukea näiden uusien palvelu-muotojen käytössä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli ...
Moniammatillinen palvelutarpeen arviointi Kainuun soten ikäihmisten palveluissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää moniammatillisen palvelutarpeen
arvioinnin kehittämistä Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymän (Kainuun Sote) ikäihmisten palveluissa asiakaslähtöisyyden ja ...
ASIAKASLÄHTÖISYYS VALTAKUNNALLISEN VARUSMIESTEN ERITYISTEHTÄVÄHAKUPROSESSIN KEHITYKSESSÄ PUOLUSTUSVOIMISSA
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka Puolustusvoimien valtakunnallista erityistehtävähakuprosessia voidaan kehittää. Opinnäytetyössä kehittämiskohteet tunnistettiin ja niihin etsittiin ratkaisuja ...
Asiakaskohtainen valvonta hyvän asiakaskokemuksen turvaajana ikääntyneiden ostoasumispalveluissa
(2023)
Asiakaskohtainen valvonta ikääntyneiden ostoasumispalveluissa on osa hyvinvointialueiden valvontavastuun kokonaisuutta. Asiakaskohtaisen valvonnan toteuttamiselta on puuttunut vakioitu kirjallinen toimintamalli eikä sitä ...
Digipalveluiden kehittäminen Nurmeksen Fenno Optiikalle
(2023)
Yhteiskunnan muuttuminen ja digitaalisen toimintaympäristön jatkuva kehittyminen asettaa uusia vaatimuksia yrityksille sekä ikääntyville ihmisille. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Nurmeksen Fenno Optiikalle. Aihe ...