Haku
Viitteet 1-10 / 12
ASIAKASTUKIPROSESSIN ASIAKASLÄHTÖINEN KEHITTÄMINEN SENSIRE OY:SSÄ
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää Sensire Oy:n asiakastukiprosessia asiakaslähtöisesti ja luoda pohja jatkuvalle asiakastukiprosessin kehittämiselle sekä löytää usein toistuvia tukipyyntöjä.
Työssä määritettiin ...
Arvopohjaisen myyntiprosessin kehittäminen osaksi osaamisen johtamista yritys X:ssä
(2020)
Opinnäytetyö on osa Yritys X:n henkilöstön osaamisen kehittämistyötä, jossa on tutkittu myynnin tekemisen nykytilaa. Tarkoituksena on tutkia, selvittää ja luoda arvopohjainen myyntiprosessi tukemaan yrityksen laadukasta ...
Kvantitatiivisten Lean Six Sigma menetelmien hyödyntäminen tilaus-toimitusprosessin kehittämisessä
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda raamit kohdeyrityksen valmistamien tilausohjautuvien kappaleenkäsittelylaitteiden tilaus-toimitusprosessin tehostamiseksi ja vakioimiseksi Six Sigma -ongelmanratkaisumenetelmää apuna ...
Potilasvirran prosessi Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen sairaalapalveluissa: kartoitus potilasvirran nykytilasta tilannekeskuksen tehtävänkuvan kehittämiseksi
(2023)
Soteuudistuksessa perustettiin hyvinvointialueita, joiden tehtävänä on muun muassa kehittää saumattomia palveluja eri toimijoiden välille. Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen yhtenä uutena toimintana on perustettu yhteinen ...
Palkanlaskennan prosessit ja niiden kehittäminen: case Yritys X
(2021)
Oikea-aikainen ja virheetön palkanmaksu on niin työntekijän, työantajan kuin
ulkopuolisten sidosryhmienkin etu, ja siinä sujuvat ja tehokkaat palkanlaskentaprosessit
ovat keskeisessä asemassa. Tämän opinnäytetyön ...
Julkishallinnon maaomaisuustaseen kirjausprosessin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Joensuun kaupungin maaomaisuuteen liitty-vän maaomaisuustaseen kirjauksen prosessia. Työn kautta prosessia pyritään kehit-tämään eteenpäin. Tämän lisäksi tarkoituksena on kartoittaa ...
Kassamaksujen vähentäminen Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskuksen henkilöstöpalveluissa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kassamaksujen käsittelyprosessia sekä
selvittää yleisimmät tilanteet, jolloin niitä Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon
palvelukeskuksen henkilöstöpalveluissa käytetään. ...
Massarekrytoinnin prosessikuvaus henkilöstövuokrausyrityksessä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, mitä kehitettävää toimeksiantajan massarekrytointiprossissa on. Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä aineistoa haastattelujen avulla ja niiden pohjalta luoda ohjeistus ...
Sähköverkkoinvestointien rakennuttamisen palveluprosessin kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakennuttamispalvelun palveluprosessin kehittäminen. Laajassa kirjallisuuskatsauksessa tutkittiin eri alojen rakennuttamisen hankintamalleja ja rakennuttamisen tekemisen prosesseja. ...
Kokoonpanon kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyössä autettiin kehittämään David Health Solutions Oy:n kokoonpanoprosessia muunmuassa luomalla työohjeet kokoonpnaolle, joilla standardoitiin työn laatua.
Kokoonpanosta myös mitattiin aikoja, jotta saatiin ...